Gå til innhold

Tåler en hardisk å bli montert opp ned?


GSM

Anbefalte innlegg

Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei.

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei.

Klarer du deg ike uten pc i båten din engang?? :dontgetit:

hehe, neida, hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt båt :p

Lenke til kommentar
Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei.

Klarer du deg ike uten pc i båten din engang?? :dontgetit:

hehe, neida, hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt båt :p

Den skal brukes til Kartplotter. Har vektorkart over hele verden. Koblere bare til GPS og vips vet man hvor man er :thumbup: . Skal så klart også ha et par spill, men det er begrenset hva pcen takler. gode gamle GTA funker fint :green:

Lenke til kommentar

på den gamle pc'en min som jeg fikk til jul får fem å sida, var ikke hd festa.

en gang jeg var på lan hørte jeg plutselig et merkelig dunk.

da jeg kom hjem igjen opna jeg pc'en og der lå disken skjeft, delevis hang den etter kablene.. og den funker. tror ikke det var sundt, men tror det vil være trykk å montere den i et strikk oppheng eller lingnende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...