GSM Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei. Endret 11. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 går brillefint det.. du bør passe på å ikke ha hden på skeive, men så lenge den ligger flatt/står på høykant går det nok bra, uanz hvilken vei... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 OK. Takker Da slipper jeg å bekymre meg over det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 men det er jo i en båt da.. kan bli litt ristninger som jeg ikke tror er sundt... Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hardisker har det best når skiva ligger vannrett, fo rda er det minst dra motstand for motoren, noe som fører til at den varer legner, men det burde bå bra så lenge den får stå stille Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei. Klarer du deg ike uten pc i båten din engang?? hehe, neida, hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt båt Lenke til kommentar
GSM Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Har bygget et lite kabinett til å bruke i båten, og den eneste måten jeg fikk på plass hd holderen var opp ned, så jeg lurer på om en hardisk tåler å bli montert opp ned, eller om den må monteres rett vei. Klarer du deg ike uten pc i båten din engang?? hehe, neida, hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt båt Den skal brukes til Kartplotter. Har vektorkart over hele verden. Koblere bare til GPS og vips vet man hvor man er . Skal så klart også ha et par spill, men det er begrenset hva pcen takler. gode gamle GTA funker fint Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kanskje montere vannkjøling med det samme? ... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kjøle med sjøvann? Kanskje ikke å anbefale. knis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kjøle med sjøvann? Kanskje ikke å anbefale. knis. trur ikke det er sundt med masse alger voksende rundt i systemet.. hvis du fester disken i et oppheng vil du kanskje fjerne noe av vinglinga.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis det er en hurtiggående båt burde du definitivt satse på en 2.5" disk. De tåler endel mer slag enn 3.5" disker. Men et strikkoppheng, uansett disk vil definitivt hjelpe endel. Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva er opp og hva er ned på en HDD? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 haha, nesten et litt retorisk spørsmål Lenke til kommentar
insider Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva er opp og hva er ned på en HDD? metallplaten er opp, kretskortet er ned. Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hmmm ja ok Har montert disker alle veier.. stående.. liggende... opp ned... alle stillinger.. tilogmed hengende Lenke til kommentar
cAndyMaN^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hmmm ja ok Har montert disker alle veier.. stående.. liggende... opp ned... alle stillinger.. tilogmed hengende min SGB 80Gb har hunge i kablane i 2 år +/- no og den funke fint som faen endo Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 på den gamle pc'en min som jeg fikk til jul får fem å sida, var ikke hd festa. en gang jeg var på lan hørte jeg plutselig et merkelig dunk. da jeg kom hjem igjen opna jeg pc'en og der lå disken skjeft, delevis hang den etter kablene.. og den funker. tror ikke det var sundt, men tror det vil være trykk å montere den i et strikk oppheng eller lingnende. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) min SGB 80Gb har hunge i kablane i 2 år +/- no og den funke fint som faen endo lol Endret 14. juni 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jobber med noe lignende men eg lurer på om det finnes noen gratis programmer med kart over norske kysten der ute. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 mine 2 disker funker helt fint opp ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå