Zamoht Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har testa 2x hyundai 17" skjermer. En med DVI, en UTEN DVI. Selvfølgelig har jeg ikke et lager med lcd skjermer så det er det eneste jeg får testa. For å si det sånn merka jeg kun forksjell på skarphet og billedkvalitet i windows. I spill var det mer eller mindre det samme, så minimale forskjeller (hvis ingen). jeg har også testet to hyundai skjermer mot hverandre.. Begge av typen q17s og de sto i clone mode (vise det smme) Fargegjengivelsen og skarpheti spill var klart bedre på den skjermen som hadde dvi tilkoblet, og ja jeg byttet om for å se om det var noe galt med en av dem. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Q17S er etter min mening total ubrukelig uten DVI.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Men nå må dere som sier at DVI er "ALT" (virker litt sånn hvertfall) tenke over at det er forskjellig fra produsent til produsent. Noen har bra konvertere andre (les: Hyundai Q17s) ikke har det. F.eks ser du nok stor forskjell på en Iiyama med Vga og en Sony Vga rett vedsiden av hverandre. Bytt gjerne ut sony'en med Hyundai q17s og se fortsatt kvalitets forskjell. Saken er vel allerede blitt avgjort, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå