LiaLoco Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvilken nettsted er det best å bygge PC? F.eks Komplett, mamoz, hwb, mpx også vidre.... Har lyst å bygge en PC, så jeg det er kansje smart, å vite hvem som er best og billigst Takker for hjelp Lenke til kommentar
camxer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvilken nettsted er det best å bygge PC? F.eks Komplett, mamoz, hwb, mpx også vidre.... Har lyst å bygge en PC, så jeg det er kansje smart, å vite hvem som er best og billigst Takker for hjelp Jeg ville anbefalt pcutstyr.no siden jeg er veldig fornøyd både med utvalget av komponenter og service. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har brukt Komplett to ganger, og de har gjort en god jobb... Nå har jeg ikke akkurat noe sammenligningsgrunnlag, men det gikk relativt kjapt og alt funker som det skal. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har god erfaring med komplett og mpx.. raske og pålitelige.. kjøleutstyr anbefaler jeg 3dfxcool på det sterkeste!.. genialt bra service!!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har bare gode erfaringer fra komplett, og det er de jeg har handlet mest med, men de er derimot litt dyrere en de fleste. Itbutikken og netshop er billigere, og også meget bra. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Netshop. De bygde, pakket og sendte pcen min på fire dager! Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sier meg enig med Solar. Netshop har herlig service og gode priser. Gå får www.netshop.no da gjør du et klokt valg min herre/dame Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg var mer eller mindre "fast" kunde hos Komplett og var meget fornøyd. Helt til jeg prøvde Netshop. De har vært suverene på fart og service for meg. Jeg anbefaler altså Netshop! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Enig med SBS og Zephyros angående Komplett. Jeg har heller ikke stort sammenligninsgrunnlag, men jeg har aldri hatt noe å utsette på Komplett. Prisene er "helt ok" og servicen "upåklagelig". Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Sier meg enig med Solar. Netshop har herlig service og gode priser. Gå får www.netshop.no da gjør du et klokt valg min herre/dame Herre, hehe, men jeg tror jeg sjekker ut netshop, høres veldig bra ut, men jeg har ikke hørt så mye av de Kan man stole på de ? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sier meg enig med Solar. Netshop har herlig service og gode priser. Gå får www.netshop.no da gjør du et klokt valg min herre/dame Herre, hehe, men jeg tror jeg sjekker ut netshop, høres veldig bra ut, men jeg har ikke hørt så mye av de Kan man stole på de ? Seff, de ligger jo på toppen her på HW.no Lenke til kommentar
trondrk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvilke nettbutikker setter sammen deler man bestiller til en datamaskin og sender? Komplett f.eks. gjør det ikke, da må man bestille helmaskin og bytte ut deler, men det er ikke sikkert de delene man kan bytte i finnes i menyen for byttinga. Multicom gjør det, men de er dyre og tar hele 1000 kroner for jobben. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Netshop bygger pc for deg for 300kr. Netshop er kongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Definitivt Netshop. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har selv brukt psdata og er fornøyd med dem. Uansett hvem du velger kan det være smart å skjekke Webshopguiden her Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 letteste pcbyggern jeg ahr sett, er nok psdata sin, den er enkel, bra utvalg og de har god service, men litt lange tider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå