lax0r Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Unrealnorth driver et prosjekt som heter e-Factory aka. Framtidslaget. Dette er to lag (ett norsk og ett svensk) satt sammen av clan løse spillere som er intressert i å spille UT2004 TDM på et mer seriøst nivå. Lagene får generell coaching i UT2004 taktikker, institillinger og andre ting som måtte våre viktig. Oprinnelig newspost Flere av spillerne fra det svenske laget har forsvunnet til andre klaner, noe som har gitt plass til nye spillere i e-Factory. Det norske laget derimot har akkurat så mange spillere som trengs. Og vi vil gjerne ha inn noen flere. Som de fleste sikkert vet så er ikke det norske UT miljøet så veldig stort, og det vil vi gjerne at skal forandre seg =) ta kontakt med lax0r_dD i #ut2k4.no@quakenet hvis du er intressert. eller send meg en email på [email protected] Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ja, desverre, det er ingen av oss som har noe erfaring med ctf eller noen av de andre game stylene. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Akkurat det som er kjipt. Nesten ingen norske som speler NW CTF, mens det er "mange" som speler TDM... :\ Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hm, det er en norsk klan bare og det er dodraugane, ellers er det noen få norske spillere som spiller i andre skandinviske klaner. 2kr spiller i dsky, dachroix spiller i innter turbulence, og så er det mumerikken i levitation. thats it. Utenom e-Factory da sef. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 "Nettopp", og utanom meg er det berre to andre som speler NW CTF aktivt: fend0m i COW (Einherjer, ex-FCE2) og TNSe/spammar. Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Men da kan jo dere prøve å rekrutere noen flere norske spillere til ctf da =) prøvde å skaffe ctf pracc for morro skyld med dD istad, og det var jo nesten umulig. Er ctf ganske dødt i 2k4? eller er det bare jeg som har lett på feil steder? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 - Va svensk och ha voicecom Regner med at det ikke er en nødvendighet, da? Hvorfor ikke prøve å opprette en norsk Onslaught-klan? Onslaught er jo den grenen som er klart heftigst i Unreal Tournament 2004 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men da kan jo dere prøve å rekrutere noen flere norske spillere til ctf da =) prøvde å skaffe ctf pracc for morro skyld med dD istad, og det var jo nesten umulig. Er ctf ganske dødt i 2k4? eller er det bare jeg som har lett på feil steder? Nei, det er ikkje så dødt eigentleg. Det var jo ikkje noko stort problem å få 60 klanar til hosted cup på clanbase. Det er berre dødt i Norge. :\ I tillegg så slit vel NW CTF òg med å få tak i nytt blod. Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg tror vi må la noen andre ta seg av ctf onslaugth nå i første omgang ihvertfall. Er meg rmzs og history som har oss av disse lagene, og ingen av oss har som sagt noen erfaring med andre gamestyles enn TDM. Lenke til kommentar
T.S Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er redd UT miljøet vil dø ut, 2k4 er en stor skuffelse sammenlignet med 2k3 og UT. men fint iniativ fra dD og Dsky gutta Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er redd UT miljøet vil dø ut, 2k4 er en stor skuffelse sammenlignet med 2k3 og UT. men fint iniativ fra dD og Dsky gutta Neeeh, UT2k4 brakte jo tilbake ein del som hadde slutta + nokre folk frå UT1. Etter at UT2k3 hadde daua. =P Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ja, ut2004 er mye større en 2003, ihvertfall i tdm, mange instagibbere som ikke likte den nye rifla, menmen... Lenke til kommentar
T.S Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vel 2k4 er "spesial" laget for selge, ved å gjøre blant annet mini og link mye sterkere og ta bort avanserte "moves" gjør man spillet attraktivt for nybegynnere som syntes 2k3 var for vanskelig. Resultatet er et spam spill. Spillet er flott å se på men hardcore gamere skrur av eyecandyen uansett. Stats viser at 2k4 mister spillere og servere hver dag i stort antall. Synd men det er de harde fakta. Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Når jeg snakker om størrelsen på spillet, så snakker jeg ikke om ffa servere. Jeg snakker om reelle klaner som deltar og spiller i communitien. Det norske tdm miljøet har ikke blitt større eller mindre, består fortsatt bare av 1 klan, og det er oss =) utenom e-Factory som har kommet til i det siste. Og det at spillet er lagd for å selge... "alle" er enige om at UT2004 er et bedre spill en UT2003, ihvertfall alle som har gått grundig tilverks og testa dette ut. I ut2003 så vi en hel del knusende overlegende matcher, pga armorsystem og den dominans det ga å locke mappet. Vi var alle skuffa når de fjerna boost dodginga fra ut2003, men de nye mapsene inviterer ikke til boost dodging, der hvor alle kanter er høye nok til å komme opp ved vanlig walldogde (som har blitt modifisert fra ut2003 ved å gi et lengre og litt høyere hopp.), dette har gjort at vi har kommet oss bort fra de gamle mapsa som f.eks. DM-Camgrounds. det er UT2004 compo på wcg, eswc, cpl etc. tror ikke de ville gjort dette for et spill som ingen spiller. er ganske stor interesse for dette, men desverre ikke i norge. =/ Lenke til kommentar
T.S Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Var det ikke inntil nylig 2 norske klaner ....anyway maplock er fortsatt en realitet uten at det trenger å være negativt. Men at spillet er kjedeligere..ja. Når du ser gamle sluggere som Lauke og Waragh Bruke mini og link 50 % av matchen. Når det gjelder mapsa så er det ironic ,rankin og anta det går på. Slo Athster Zulg ...nice Lenke til kommentar
lax0r Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 er vel en norsk ictf clan, men det veit jeg ikke så mye om. Maplock er fortsatt en realitet ja, men det er lettere å bryte igjennom, og få tatt over pga det nye armorsystemet. UT2004 har flere map som blir aktivt spillt en noen av forgjengerne. I ut99 var det 99% deck16, og i ut2003 var det camgrounds det gikk i, samma med quake3 q3dm6 for alle penga, og ikke si meg at brorparten av csgames ikke blir spillt på dust2 eller aztec. =) den utstrakte mini/link bruken er jeg enig med deg at er litt kjedelig. men på den andre siden, - hvilke spill har ikke omdiskuterte våpen? Men det er ikkenovits for meg egentlig å sitte å prøve å overtale deg til å syntes at UT2004 er en forbedring fra de forrige spillene. Men å påstå at miljøet er dødt er feil. spillet er det mest spillt duel spillet nå om dagen, og har et stort internasjonalt community, både til 4on4 og 1on1. ps. ja ath slo zulg Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Når du ser gamle sluggere som Lauke og Waragh Bruke mini og link 50 % av matchen. Ein kan òg argumentera og sei at i UT2k3 var det LG, X, LG, X (X=rocket, shock eller flak) switching 100% av tida. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 spillet er det mest spillt duel spillet nå om dagen, og har et stort internasjonalt community, både til 4on4 og 1on1. Jepp, er jo ei ny turnering kvar pokkers helg, og mykje spennande som skjer midt i vekene òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå