Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo synd at du ikke fikk mobil'en, men å kalle mpx for møkkabutikk av den grunn, er feil.

Jeg synes mpx er en av de tre beste HW-websjopper i landet.

Ok, trekker tilbake at jeg kaller mpx for møkkabutikk. Det var et uttrykk som jeg skrev i stad fordi jeg var irritert. Med unntak av denne episoden er jeg fornøyd med mpx.

 

Har fjernet det at jeg kaller mpx for møkkabutikk.

Endret av bono_head
Lenke til kommentar
Du er på bærtur bono_head. Beklager. Hadde jeg vært deg ville jeg brukt litt tid på å sette meg inn i hvordan en butikk faktisk fungerer.

 

(btw. Vi har en edit-knapp her på forumet. ;) )

Editknapp? Hva skal jeg med det? I tillegg kan jeg bare gjenta meg selv: Hvis du har noe konstruktivt å komme med, gjør gjerne det. Hvis ikke, ser jeg ikke noe poeng i å svare på meldinger. I tillegg: Begrunn gjerne hvorfor du skriver det du gjør.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du forteller denne historien på alle jobbintervjuer du deltar på fremover.

Jeg foreslår at du kommer med noe konstruktivt i stedet for å spy ut eder og galle.

Poenget var vel at uforutsette problemer oppstår i livet. Dersom du tror du kan stille kl. 08.00 på jobb 5 dager i uken, uke etter uke, år etter år, er jo det flott.

Lenke til kommentar
siden det stod ubekreftet og at du avbestillte, har du ikke retten på din side...

Hvordan kan du vite det? Har jeg sagt det? Jobber du i mpx?

Det er ihvertfall ubekreftet nå. Har kansellert min ordre der.

 

Ehm... ja ut ifra det, så velger jeg å tro at du sa det?

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
siden det stod ubekreftet og at du avbestillte, har du ikke retten på din side...

Hvordan kan du vite det? Har jeg sagt det? Jobber du i mpx?

Det er ihvertfall ubekreftet nå. Har kansellert min ordre der.

 

Ehm... ja ut ifra det, så velger jeg å tro at du sa det?

Jeg skrev at på min ordre var det kommet opp en melding om at varen var blitt ubekreftet. Jeg skrev ikke at den var ubekreftet når jeg bestilte.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du forteller denne historien på alle jobbintervjuer du deltar på fremover.

Jeg foreslår at du kommer med noe konstruktivt i stedet for å spy ut eder og galle.

Poenget var vel at uforutsette problemer oppstår i livet. Dersom du tror du kan stille kl. 08.00 på jobb 5 dager i uken, uke etter uke, år etter år, er jo det flott.

Nå var det vel ikke det poenget jeg ville ha fram. Det jeg ønsker er å ha en saklig og konstruktiv meningsutveksling, og jeg reagerer litt på forslaget om å "ta den historien på jobbintervju framover" Hva i alle dager har det med min post å gjøre?

Lenke til kommentar

For det første så er det neppe MPX sin feil.

 

Har du en deadline så skjekker du at du skal webshopen har det inne på lageret og ikke bestiller fra noe som skal komme xx.xx.xxxx

 

For det andre:

Folket spammer her og det kan ikke forsette, og det er kraftig anntydning til hetsing av thread-starter noe som IKKE aksepteres. Ser jeg flere poster som går i den rettningen så må jeg ty til andre hjelpemiddle.

 

Se dere selv advart!

Lenke til kommentar
bono_head: hvis du sier "greit nok" til bruk av Edit knap istdede for flere poster ... hvorfor gjør du det ikke da?

 

For det første så er det neppe MPX sin feil.

 

Har du en deadline så skjekker du at du skal webshopen har det inne på lageret og ikke bestiller fra noe som skal komme xx.xx.xxxx

 

For det andre:

Folket spammer her og det kan ikke forsette, og det er kraftig anntydning til hetsing av thread-starter noe som IKKE aksepteres. Ser jeg flere poster som går i den rettningen så må jeg ty til andre hjelpemiddle.

 

Se dere selv advart!

 

Huff å Huff...

Er jo bare å avbestille å bestille et annet sted..

 

 

 

Poenget mitt er at jeg har lyst å klage på mpx, og jeg hadde lyst til å høre hva dere har å si om dette. Noen mener det er min egen feil, andre synes det er mpx sin feil. Uansett hva, så har jeg valgt å se bort fra mpx når det gjelder bestilling for denne gang. Men ja, jeg er misfornøyd med mpx. Som jeg sa tidligere, så er det fordi de oppgir en dato til meg, og forandrer den og setter til ubekreftet uten at jeg som kunde får noen som helst beskjed. Og det er jeg misfornøyd med.

Lenke til kommentar
Dette er en klagepost. Jeg stoler på at mpx kan levere når de sier at de skal levere. Og hvis de ikke gjør det og jeg MÅ ha varen innen et bestemt tidspunkt (derfor jeg bestilte så tidlig), ser jeg ikke noe poeng i å ha bestilling inne hos dem.

OT

Håper ikkje du har same forventing til Oslo Sporveier. Viss du skal til eller bur i Oslo

/OT

 

 

Er det vikting at eit produkt kjem til ein bestemt dato, er det luraste ein av to ting:

1) Kjøpe den i fysiski butikk slik at du ser sikker på å ha varen i hånda når du går ut (den dyre metoden)

2) Ta ein telefon til nettbutikken ei stund etter at du har lagt inn bestillinga og fått bekrefta/avkrefta leveringsdatoen muntleg frå dei.

 

Ein av desse strategiane hadde løyst problemet ditt.

Problemet i verden med levering er at ein togkollisjon i Kina kan forkludre heile forsendelsen av eit produkt 1 mnd etterpå.

 

Men eg skal og sei at det er litt mange MPX klagetråder ang. bekrefta/ubekrefta varer

Om MPX er litt vel optimistiske/naive når dei set leveringsdato skal vere usagt men det er jo litt rart.

 

mvh

janEirik

Lenke til kommentar

Årsaken til at jeg er misfornøyd med mpx var at de endret statusen til ventes inn 26.06. Nå ser jeg de har endret til: Beklager, midlertidig utsolgt.

I tillegg er den ikke på listen engang : http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...3&g2=447&g3=115

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=22456

 

hmmm. er misfornøyd med mpx jeg... fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...