b-real Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jau, spørsmålet stilles, nårtid kommer feriepengene? Sitter å ser på kontoen og er ikke fornøyd enda med tanke på regninger og roskilde osv.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Feriepenger utbetales normalt sammen med lønnskjøringer medio juni/juli. Dette varierer fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Så jeg kan rissikere at jeg får feriepengene i juli? Shit.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 feriepengene kommer vel med junilønnen, mens det kan hende det du evt. har fått tilbake på skatten ikke kommer før i høst (iallefall her i oslo kan de ikke gjøre ferdig jobben før etter sommeren). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Stemmer ja, Jeg skal få ferie penger fra jobben jeg hadde i barnehagen... Hadde jeg helt glemt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg har fått feriepengen jeg .. jeg lurer på når skattepengene kommer... får 8K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 I Kristiansand skal skattepengene skal komme 18. juni sies det. Vet ikke om det er samme dato over hele landet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 I Kristiansand skal skattepengene skal komme 18. juni sies det. Vet ikke om det er samme dato over hele landet. Det betyr lønnig + ferie penger for meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 1300 ekstra i juli jeje, det er bedre enn ingenting da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå