Desdichado Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Anbefaler dere denne serveren da de andre var altfor trege: Soldner: Secret Wars v28446 patch For de som vil innom spillets side så er det: http://soldner.jowood.com/ Lover bra for gameplayet dette... edit: rettskriving des,OUT! Endret 11. juni 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, det lovet bra. Jeg storkoste meg med Söldner før denne patchen jeg, men nå kommer jeg ikke inn på noen servere, får SendChallenge bug'en på alle. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt dette spillet og hvordan gameplayet er plz ?? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Dette var jo rett og slett som et nytt spill jo! Morsomt... Söldner - Secret Wars får du kjøpt i din lokale spillbutikk. Det hadde release i norge for ca. 2 uker siden. Expert og Elkjøp har det vel også. Söldner er en mer action preget versjon av Operation Flashpoint. des,OUT! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Nok en ny patch til Söldner - Secret Wars June, 25th: Retail Patch v28610 Eller denne for direkte download... des,OUT! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Er virkelig den nyeste patchen på 185mb???!!!! Hva fikser disse patchene da? Forklar eller link til en side som forklarer! EDIT: Nå så jeg at det var "dedicated server" som tok 182mb, mens den nyeste patchen bare tar 19mb... Nå har jeg lest fiksene, som langt ifra er nok til å tilfredsstille meg! Men er det bra patcher? fikser de mye? hva synes dere om dem? hva kunne fortsatt vært gjort? Endret 26. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nok en ny patch til Söldner - Secret Wars August, 2nd: Retail Patch v29354 Klikk link under for en imponerende liste med "fixes" Changelist of patch #3 Vi har fått et nytt våpen også, M4 SOPMOD des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå