Gå til innhold

Ny side til kritikk

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå har jeg prøvd å lage en side hvor jeg kan legge ut prosjektene mine, og nå er den nesten ferdig, så jeg trenger litt kritikk.

Fordi jeg sitter på en pc uten PS har jeg ikke fått laget noe logo, men det tror jeg kommer.

Link

For de som synes god html-kode er viktig: Den validere :w00t:

Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det trenger ikke være så smått.. :roll:

Ellers ok, men ganske kjedelig. Du kunne brukt mer farger..

Jeg liker heller ikke de stripene du har der..

Hvilken striper, bakgrunden eller de "header"-stripene?

Er bare det som er der nå jeg skal ha der, så større blir den nok ikke. Da blir det så mye tomrom.

Lenke til kommentar

Ha større mellomrom mellom bildene og teksten i tekstfeltene, det ble litt knødd. Kunne vært kult hvis du la til en boks underst, som er like lang som tekstboksene og menyboksen til sammen i lengden. Men jeg syns den ble litt tom og liten, lag alt litt større.

Lenke til kommentar

Ok, kan muligens gjøre den lengre (nedover) og news boksen litt bredere, men siden det er litt mye jobb: Vil det bli bedre?

Takker for kritikk :)

Edit: Marvil, jeg vet.. Trenger grafikk der, men jeg har ikke PS her. Bare paint :(

Edit2: lokaltog, de er ganske like ja. Men hva er templates til? Å bruke eller få inspirasjon av ;)

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Edit2: lokaltog, de er ganske like ja. Men hva er templates til? Å bruke eller få inspirasjon av ;)

Tja, når det gjelder IMO ikke helt gode templates som den her vil jeg påstå at ingen av delene er en god løsning. Og her ser jeg ikke at du har hentet inspirasjon, men brukt templaten, var det dette du mente at templates er til? :p

Lenke til kommentar
Heisann

Nå har jeg prøvd å lage en side hvor jeg kan legge ut prosjektene mine, og nå er den nesten ferdig, så jeg trenger litt kritikk.

Fordi jeg sitter på en pc uten PS har jeg ikke fått laget noe logo, men det tror jeg kommer.

Link

For de som synes god html-kode er viktig: Den validere :w00t:

Jonas

Hei herme fyr.

Sjekk her My Webpage

Finner du noen likheter? :mad:

Lenke til kommentar

om en har en template som mal er det vel noe merkelig å legge siden ut for kritikk når du ikke har "laget" (les: kommet med ideene) selv.. bare en tanke :roll:

ellers mangler siden header, men det kommer visst. det er nok lettere å vurdere siden når den er komplett.. så gi en lyd når header en på plass du. :)

Lenke til kommentar

hmmm. få større margin mellom meny og linken under meny, dette gjelder for alle seksjoner, er helt trykt opp. større margin ifra tekst å bilde.

Ellers fikk jeg ondt i øynene av bakgrunn, og hvorfor er -mine prosjekter skjevt? så bare domt ut.

og på polln din har du en stor skrivefeil, når du stemmer, kommer det nederst: Anntal stemmer: 41 liten skriveleif?

Lenke til kommentar
hmmm. få større margin mellom meny og linken under meny, dette gjelder for alle seksjoner, er helt trykt opp. større margin ifra tekst å bilde.

Ellers fikk jeg ondt i øynene av bakgrunn, og hvorfor er -mine prosjekter skjevt? så bare domt ut.

og på polln din har du en stor skrivefeil, når du stemmer, kommer det nederst: Anntal stemmer: 41 liten skriveleif?

Hmm.. Nå må jeg ha linkene så langt oppe, ellers må jeg endre på så mye. Pollen vil ikke få plass og hoved-div'en må lengre ned.

Vondt i øynene? Jeg får ikke det.

Jeg tenkte det ville bli så "tomt" hvis den hadde vært rett, så derfor satt jeg den skevt.

Og en liten leif ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...