Jonas Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann Nå har jeg prøvd å lage en side hvor jeg kan legge ut prosjektene mine, og nå er den nesten ferdig, så jeg trenger litt kritikk. Fordi jeg sitter på en pc uten PS har jeg ikke fått laget noe logo, men det tror jeg kommer. Link For de som synes god html-kode er viktig: Den validere Jonas Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det trenger ikke være så smått.. Ellers ok, men ganske kjedelig. Du kunne brukt mer farger.. Jeg liker heller ikke de stripene du har der.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Det trenger ikke være så smått.. Ellers ok, men ganske kjedelig. Du kunne brukt mer farger.. Jeg liker heller ikke de stripene du har der.. Hvilken striper, bakgrunden eller de "header"-stripene? Er bare det som er der nå jeg skal ha der, så større blir den nok ikke. Da blir det så mye tomrom. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hm, det funker jo, men jeg savner det lille ekstra, og i dette tilfellet betyr det IMO; - Størrelse - Andre farger - Mer liv, som i grafikk f.x Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ha større mellomrom mellom bildene og teksten i tekstfeltene, det ble litt knødd. Kunne vært kult hvis du la til en boks underst, som er like lang som tekstboksene og menyboksen til sammen i lengden. Men jeg syns den ble litt tom og liten, lag alt litt større. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tja.. Har du laga en side, sa du? Den er iallefall grusomt lik denne siden, som for øvrig også ble brukt i et design som ble slengt ut på forumet her for en stund siden.. Sier ikke at det er noe galt med det, men ikke regn med kritikk fra meg. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ok, kan muligens gjøre den lengre (nedover) og news boksen litt bredere, men siden det er litt mye jobb: Vil det bli bedre? Takker for kritikk Edit: Marvil, jeg vet.. Trenger grafikk der, men jeg har ikke PS her. Bare paint Edit2: lokaltog, de er ganske like ja. Men hva er templates til? Å bruke eller få inspirasjon av Endret 11. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Edit2: lokaltog, de er ganske like ja. Men hva er templates til? Å bruke eller få inspirasjon av Tja, når det gjelder IMO ikke helt gode templates som den her vil jeg påstå at ingen av delene er en god løsning. Og her ser jeg ikke at du har hentet inspirasjon, men brukt templaten, var det dette du mente at templates er til? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ja. Jeg ville ha kritikk på siden jeg linker til, ikke svar fra deg. Skal du gjøre mer ut av det, gjør det over PM. Edit: Har gjort siden litt større. Ble det bedre? Endret 11. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, men djør skrifta større og legg inn en header over hovedfeltet.. Da blir det bra, selv om det er hentet fra et template.. Jeg liker heller ikke å gi kritikk på noe andre har gjort. Da skal den kritikken rettes mot dem.. men men Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann Nå har jeg prøvd å lage en side hvor jeg kan legge ut prosjektene mine, og nå er den nesten ferdig, så jeg trenger litt kritikk. Fordi jeg sitter på en pc uten PS har jeg ikke fått laget noe logo, men det tror jeg kommer. Link For de som synes god html-kode er viktig: Den validere Jonas Hei herme fyr. Sjekk her My Webpage Finner du noen likheter? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hei herme fyr.Sjekk her My Webpage Finner du noen likheter? Ro ned ffs! Vi kom da vitterlig fram til at din side er en template, og templates kan brukes av alle. Endret 11. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hei herme fyr. Sjekk her My Webpage Finner du noen likheter? Jepp. Begge to har sett på samme template Edit: Jeg så ikke på siden din når jeg lagde den her.. Endret 11. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du kan vell altid finne 2 sider som har samme fargevalg vell? syntes den var litt drøy ja! Et sted må man få inspirasjon fra Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 om en har en template som mal er det vel noe merkelig å legge siden ut for kritikk når du ikke har "laget" (les: kommet med ideene) selv.. bare en tanke ellers mangler siden header, men det kommer visst. det er nok lettere å vurdere siden når den er komplett.. så gi en lyd når header en på plass du. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 ellers mangler siden header, men det kommer visst. det er nok lettere å vurdere siden når den er komplett.. så gi en lyd når header en på plass du. Jepp, da fikk jeg opp i hvertfall noe http://www.visual-basic.tk Mye som kan forbedres? Takker for svar Lenke til kommentar
andesh Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hmmm. få større margin mellom meny og linken under meny, dette gjelder for alle seksjoner, er helt trykt opp. større margin ifra tekst å bilde. Ellers fikk jeg ondt i øynene av bakgrunn, og hvorfor er -mine prosjekter skjevt? så bare domt ut. og på polln din har du en stor skrivefeil, når du stemmer, kommer det nederst: Anntal stemmer: 41 liten skriveleif? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 hmmm. få større margin mellom meny og linken under meny, dette gjelder for alle seksjoner, er helt trykt opp. større margin ifra tekst å bilde. Ellers fikk jeg ondt i øynene av bakgrunn, og hvorfor er -mine prosjekter skjevt? så bare domt ut. og på polln din har du en stor skrivefeil, når du stemmer, kommer det nederst: Anntal stemmer: 41 liten skriveleif? Hmm.. Nå må jeg ha linkene så langt oppe, ellers må jeg endre på så mye. Pollen vil ikke få plass og hoved-div'en må lengre ned. Vondt i øynene? Jeg får ikke det. Jeg tenkte det ville bli så "tomt" hvis den hadde vært rett, så derfor satt jeg den skevt. Og en liten leif ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå