theDurkan Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg var plaget med et virus som greide å bytte tittel linje på Internet explorer. SÅ nå står det !!!GAYSEX IS GREAT!!! På den blå linja øvertst Hvodan kan jeg bytte den til blank? Jeg leste om hvordan man skulel fjerne viruset, men de tok det med titelen på IE som en barnemat og sa bare: Change back your IE title line and homepage. Men jeg vet ikek hvordan. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Søk etter GAYSEX og endre denne til F.eks. Og du helige isdn dette går unna i en helvetes fart Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bør kanskje ta med hvor han skal søke? Programmet heter regedit. Start - Run, og så skriver du "regedit". Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du xp pro som operativ-system, kan du gå på "start -> kjør -> skriv "gpedit.msc" og trykk ok" Der kan du gjøre mye med IE's tittel-linje o.l. Naviger deg til "user configuration -> Windows settings -> Internet explorer maintenance" Og deretter f.eks "Browser User Interface" for å skifte på tittelen(bare det bak provided by da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå