eryxx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Var innom Oslo fotoshow i dag og ble mektig skuffet. Sett i forhold til det antall oppslag og forhåndsomtale (i allefall på fotorelaterte steder) antok jeg at her var det mulighet for både gode kjøp og interessante produkter! Istedet ble jeg møtt av en amatørrelatert "ustillinge" med minimalt av produkter. De eneste som hadde en skikkelig profesjonell stand var Olympus. Er du litt mer enn amatør har du ingenting der å gjøre, det er min oppfatning! Snakket med en av utstillerne og gav uttrykk for hvordan jeg oppfattet det hele. Han bekreftet at de hadde fått beskjed om at "temaet" var konsumentprodukter og ingenting annet. Så mitt råd er at hvis du ikke er førstegangskjøper og overhodet ikke har peiling på hva digitalfoto er, skygg unnda. Dette var virkelig dårlige greier! Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 fader altså jeg blir så sur når jeg leser slikt! Legge absolutt ALT til rette for alle de som ikke kan noenting!! Akkurat som en oppfordrelse til "neide dere trenger ikke lære dere noenting så lenge dere kjøper produktene våre!" da drar jeg ikke dit likevel. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Eve Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg tenkte å dra til Oslo fotoshowet. Du skrytet i hvertfall utstillingen til Olympus. Har de noe tilbud på kameraene? Noe nyheter? Jeg er nybegynner, så kanskje blir det moro likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå