The Stig Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hallo... Jeg er den stolte eier av et AMD 64 system, som inneholder følgende: Abit KV8-MAX3 AMD 64 3200+ Chieftech Midi Tower.. For ca 3 uker siden spraylakket jeg kabinettet helt svart innvendig, det jeg da i farta glemte og ta hensyn til var "speakeren".. Problemet er at den noen ganger under oppstart og helt tilfeldig mens maskinen er på begynner den og lage en liten katte symfoni for seg selv! PC'en i seg selv fungerer akkurat som den skal, vil tro det er spraylakken som har ødelagt speakeren? Eller kan det være HK tilkoblingen til "LED'S"? Takker for alle svar Endret 11. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bare røsk utav speakeren. kan hende lakken har ødelagt den ja. å lakke slike elementer er litt uheldig. men det kommer nok ikke til å skade noen komponenter. Lenke til kommentar
all right Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er jo lit kult med noen lyder mens maskinen starter Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 He he, joa.. Men liker ikke når ting ikke er som de skal (Opplevd for mye fælt med data..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå