Gå til innhold

Ros til PS-Data

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte 28 komplette egenkomponerte pc'er med raid. Mellom 15 og 20 av hovedkortene (Abit) hadde problemer med ustabil raidkontroller. Sjekket masse fora på nettet og fant ut at dette var et stort problem. sendte mail til psdata og de tok ansvar og ordnet opp. Fikk bytte de hk som var ustabile mot nytt av annet merke (MSI)med annen raidkontroller :smile:

Psdata ordner opp etter mitt syn!!!

Det er såpass my drittslenging her, så ros er på sin plass når sånt skjer :smile:

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn en ødelagt noname strømforsyning 300W og Epox KT266A Hovedkort tilbake til Databutikken.com (historien bak er at koblinga mellom hovedkort og strømforsyning smelta på 5V ledningene...aner ikke hvordan det gikk til...plutselig velter det røyk ut av maskina...vel vel, et aldri så lite sjokk!:))

Etter en uke fikk jeg en ny Epox og en Sirtec 340W strømforsyning tilbake!!

Heia databutikken.com!!!!

Lenke til kommentar

Viften på hovedkortet hadde problemer når maskinen kald-bootet, men den kom seg i gang etter en liten stund. Allikevel irriterende nok til at jeg sendte det(ak77 pro) og ba om å få et nytt (garanti). PS-data var veldig hjelpsomme. Fikk tilsendt et nytt kort, betalte det ut, sendte det gamle tilbake med info og kontonummer og fikk tilbake pengene jeg la ut i løpet av 14 dager uten prob. Det kaller jeg god service! PS-data er virkelig proffe. :smile:

Lenke til kommentar

Sendte inn ødelagt 20 gb 2,5 hd til bærbar spurte om og bytte til Plextor 24/10/40 fikk den tre dager etterpå de betalte mellomlegg og porto

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: det er bra service

ikke rart de fikk en sekser

http://www.hardware.no/webshoper/vurdering...ger/psdata.html

XP 1700+@1620 mhz :grin:

Swiftech MCX462B :eek:

256 DDR ECC REG :grin:

SOYO K7VDRAGON+ :grin:

Gainward Geoforce3ti460 :eek:

Chieftec Dragon Sølv modda :eek:

2x80 GB WD raid0 :eek:

Plextor 24x10x40 :grin:

:grin: Powered by Enermax 350w :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Underlord på 2002-04-17 15:00 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Underlord på 2002-04-17 15:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...