ZeZar is BACK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Vi i Viking mod teamet mangler litt folk, egentlig kunne vi klart oss nå, men vi trenger EN fyr til, en Scripter, mer eksakt en Javascripter. Om du kan dette, så PLEASE ta kontakt med meg på PM, og så skal jeg gi deg ALL info du måtte tenke å ønske, pluss litt mer. Vi er ett team på 11 stk, eget forum, egen website er snart klar osv osv osv Please ta kontakt så gir jeg mer info senere -ZeZar ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vel, kanskje fint med litt mere informasjon her? Gidderike å skrive en "søknad" på PM før jeg vet hva det går ut på... Tror de fleste andre er enig med meg. Lykke til. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ok, om det er det som skal til Her har du ALL info di kunne ønske: http://geocities.com/zezar_88/About_mod.htm Godt nok? Eller skal jeg skrive på Norsk (Prøver ikke å være sarkastisk på noen måte, er ett seriøst spm ) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Leser i morgen... Begynner å bli litt sent, tror jeg! Vææ!! Klokka er halv 3 jo... Og jeg som skal opp klokka 6. Jaja.... Leser det senere, og ser om jeg kanskje vil bli med (hvis evnene mine srekker så langt ) Lykke til. Edit: Det var mange -er!! Endret 18. juni 2004 av @kd Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Do that, og gi meg en PM el om du er interessert Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) **sry dobbelpost ** Endret 16. juni 2004 av ZeZar is BACK Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 En ting... Hvorfor i all verden bruker du geocities?? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 En ting : gjør ikke det Bruker eget domene, ikke geocities. Har en eldgammel account derifra og derfor bare la jeg den ut der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå