CFD Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 normal skrev (2002-05-28 16:52): Den 2002-05-27 19:07, Corleone skrev: Quote: og vi er lei av deg! JEG ER LEI AV DEG OG btw. tar jeg feil eller påtar du deg å snakke for alle her inne? "Corleone" snakker for meg iallfall Selvom du har endel fine poster så er jeg og alle andre dritt lei av Nettdisconnection søppelet ditt. Hvorfor ikke oprette en POst under søppel og og se hvor mange som er enige med deg. Var sikkert endel i starten men du har plaget oss lenge nok nå. Og hvorfor skal du alltid ha 2poster hver gang du skal si noe?? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 normal skrev (2002-05-28 16:52): JEG ER LEI AV DEG OG btw. tar jeg feil eller påtar du deg å snakke for alle her inne? Du tar ikke feil. Bare se på alle postene i denne tråden hvor folk ber deg å ryke og reise. Det betyr at jeg tar opp det mange har sagt tidligere; kutt ut med klaginga gutt, og stikk av! Mens jeg har argumenter og bruker tid på å få de fram er du bare en dott som står på sidelinjen og hyler "slutt ffs" "stakkars dere som ikke har bedre å gjøre enn å klage" "dra til helvete og slutt å bæse over netconnection din elendige oter" osv osv. Jeg skal ikke nekte for at du har argumenter. Jeg er bare så *ælvettes lei av å høre deg gjenta dem tusen ganger, uten at du egentlig er villig til å gjøre noe videre med saken. Du kaster bort dyrebar tid på å klage til oss, mens de du egentlig skulle klaget til er konkurranserådet og en dommer i en evt. rettsak samt Politiet. Du forsøpla ikke dette forumet første gangen du kom med argumentene dine. Det som gjør at du forsøpler forumet er at du gjentar og gjentar deg hele tida. Du syter og klager til de du egentlig ikke skal klage til, og tar ikke saken videre, slik en kis så treffende sa det i en tidligere post i denne tråden. normal skrev (2002-05-28 16:53): jeg var tilstedeværende, fikk også med meg at det ikke går an å si "positivt" dessuten "negativt" hvis du er med... da heter det jeg liker å... ---->>> MEN <<<---- jeg liker ikke... lol så tilbake og må bare ta dette opp igjen, det er så forbanna dumt å høre deg forsøke å gjøre meg til latter med noe helt useriøst så har du feil sjøl :lol Du er virkelig en patetisk person. Dette har ikke noe med denne saken å gjøre i det hele tatt. Siden du plutselig ville angripe norsken min så tenkte jeg at jeg skulle svare på tiltalen. Jeg har vært borti flere plasser hvor folk blir kjeppjaga for å klage på skrivinga til andre folk da dette er en uting. Det viser bare hvor smålig angriperen er, og at han/hun egentlig ikke har noen god argumenter å komme med. lol så tilbake og må bare ta dette opp igjen... Dette sier meg at du bruker en god del tid på å tråle denne tråden etter feil som jeg har gjort/skrevet. Dette er enda mer patetisk da tråden ikke hander om mine skrivefeil men om at du skal komme deg til *ælvette bort fra dette forumet hvis du ikke slutter å plage oss med sytinga di. Merk! Jeg har nå fått fram mine synspunkter i en så tilstrekkelig grad at jeg ikke vil plage andre med å gjenta meg selv hele tida. Derfor trekker jeg meg herved fra denne tråden for godt. Dere vet hva jeg står for, og jeg vet hva dere står for. Takk for meg. [ endret av Corleone den 2002-05-29 02:32 ] Lenke til kommentar
Slegge Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Det blei *aen så stille no ja... :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Merka det jeg og Etter flere dager med titals med meldinger så ble det stille. Kanskje jeg hadde et alt for godt argument? :razz: Lenke til kommentar
Slegge Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Nei nei. Det va bare min sinsyke mentale påvirkningskraft... nestn litt synd at det e slutt. må vel starte en ny amdintel el. linuxwindows tråd... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Stakkars [nicko], gutten ville jo bare diskutere sin nye vannblokk :smile: Ihvertfall, normal, søk hjelp og gjør slutt på ditt korstog mot Netcon. Din negative "reklame" har skaffet de mer kunder og sympati enn all snikreklame i verden hadde greid! Personlig har jeg ingenting inot Netcon. De har bra service, lave priser og bra utvalg av "sjeldne" varer. Bare glad for at de faktisk kommer styrket etter denne saken jeg Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 er enig med både normal og dei som er leie av han.... normal har ein del gode poeng, og dessutan klarar han ikkje å poste viss ikkje han får svar... men etter kvart er det 2-3 personer som lager masse lyd, men lite fakta :sad: forstår og dei som er lei av at normal "spammer" alle poster med netcon... men eg ville tenkt litt over motivet til den som postar slike trådar... særlig når det blir et mønster..... viss alle skulle gjort som netcon, ville slike "reklame"-postar tatt over heile forumet... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Snakk om å gjenopplive gamle poster da.. :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 StudInc: 6mnd siden sist det ble postet til tråden. Kanskje en pekepinn om å la være å grave den opp? :wink: Lenke til kommentar
normal Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 og jeg kjenner allerede trangen til å svare på Corleone sin forbannet latterlige melding... Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Den trangen du "normal" aller helst burde gi etter for, er trangen til tung selvmedisinering! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: normal skrev (2002-12-14 13:09):og jeg kjenner allerede trangen til å svare på Corleone sin forbannet latterlige melding... Hva som er så latterlig med den, og hvorfor har du ikke gjort dette før da? Når det er sagt så bør nok en død diskusjon få være død og begravet. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Tråden er herved stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg