Gå til innhold

Maze 3 hos Netconnection!!!

Anbefalte innlegg

Jeg mente det ikke seriøst at du var en utsending fra en annen webshop normal :wink: Jeg vil vel si at Corleone er bedre, noen må jo motsi deg i ditt korstog mot netconnection, kan ikke late som om vi er enige heller da..

Jeg tror de fleste har fått med seg hva du mener om netconnection, og har gjort seg opp en mening allerede. Det er i alle fall på tide at du får saken bort fra forumet, ved f.eks. å lage din egen "normal hater netconnection" hjemmeside.

Joda, saken om netconnection var ganske omfattende den, men det er ikke helt uvanlig at bedrifter gjør tabber av forskjellige slag, og at det blir gjort en oppvask. I de fleste slike saker er det noen som deg, som ikke vil tilgi bedriften, men vil gjøre det de kan for å få den til å gå til grunne. "Tenk om alle skulle gjort sånn" osv., er typisk kampord. Hei! Lukk opp øynene! Sånt skjer! Ikke bare fra netconnection, som jeg har sagt så alt for mange ganger, men fra flere andre hold! Get over it!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALL REKLAME ER GOD REKLAME.

Netconnection sitter nok å gnir seg i hendene hver gang en tråd som dette spretter opp på toppen av forumet.

Jeg for min del skulle til å bestille for en del 1000 på en netshop. Men rett føre jeg bestilte var jeg på forumet. Der var det en utblåsning om en butikk som jeg aldri hadde hørt om (Ja, du gjettet riktig: Netcon.)

Det endte med at jeg bestillte der isteden.

Det jeg sier er at så lenge navnet på en butikk blir nevnt så mange ganger som detta tilfellet vil de fleste huske navnet, og sjekke siten demmes. Uansett hvor krass kritikk de har fått.

Hehe, Netcon. har ikke sjønt detta da, og at du "Normal" jobber der? :roll:

Wops, mente ikke det siste, måtte bare fyre litt :razz:

[ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-05-19 01:37 ]

Lenke til kommentar

Du er altså en skikkelig verdensmester der du sitter. Det virker som om du har det helt klart at alle som måtte antyde at Netcon er ok er totalt mongo. Ingen må komme å fortelle deg at Netcon skal kunne tilgis for det de har gjort. De skal henges og dø en smertefull død.

Men det er ikke slik det fungerer i den virkelige verden. Her gjør alle feil fordi ingen er ufeilbarlig, og det å gjøre feil er menneskelig. Derfor tilgir vi, som også gjør feil, de som nettopp har gjort noe feil. Bare slik kan vi forvente å bli tilgitt når vi er så uheldig og gjør en feil.

Lenke til kommentar

Quote:

simiden skrev (2002-05-23 18:01):

Hvem i Hæl*vete har det så gøy at de skifter passord på profilen min konstant. (har ikke vert på forumet i over en måned....)

Øh? Det er ingen som har muligheten til å gjøre det (med mindre de kjenner deg osv.).

Lenke til kommentar

Quote:

Corleone skrev (2002-04-16 11:29):

normal er kanskje fra en webshop som fortvila prøver å "senke" en konkurrent som faktisk fikk mye reklame ut av den tråden *erte*

Har faktisk tenkt det samme , men da ville de ha vært like ille som Netconnection.

Lenke til kommentar

Quote:

CFD skrev (2002-05-24 13:49):

Har faktisk tenkt det samme , men da ville de ha vært like ille som Netconnection.

Så sant, så sant. Jeg skrev det egentlig for at normal skulle se hvor vanskelig det er å vite hvilken bakgrunn alle har, og at han ikke kan mistenke alle som sier at netcon er ok for å være ansatt der.

Lenke til kommentar

Jupp, da ville jeg bare takke normal for å bevise Darwins teori om at menneskene stammer fra apene.

Også kan jeg likegodt konstatere at det finnes folk som bør lære seg å skrive norsk skikkelig...

En siste ting: Klart jeg kommer til å handle hos Netconnection, når de har gode produkter til gode priser, og har som sagt gode omtaler i hardware.no's webshop guide.

Har du noe å si om Netconnection, skriv det der normal, ikke her, du tar opp båndbredden min (som må ta imot alt maset ditt bare for å få med meg de viktige og saklige meldingene..).

Og forresten: Jeg mente ikke at det var synd på Netconnection, men det er menneskelig å feile, for så å rette opp i det.. Folk vokser og blir mer voksne og modne vet du... Å bli voksen handler om å ta ansvar.

Da takker jeg for meg, håper de som har lest denne posten etter å ha bladd seg igjennom alt maset fra "normal" har forståelse for mine meninger, og respekterer de.

Lenke til kommentar

"å feile..." ?

netconnection har jo hatt utallige muligheter til å beklage seg, men de har trukket strikken så langt at jeg ikke tror (jeg vet;) ) ikke at de virkelig mener at det de gjorde var galt (selv om det virker som om dere er hellig overbevist om det). ALT tyder på at de hadde gjort akkurat det samme om igjen hadde de bare hatt muligheten til det, men nå som de er svinebundet for den muligheten begynner dere å tilgi de uten at de i det hele tatt har ytret noe som helst. Dere glemmer også at:

Se på den butikken nå og før... de trenger ikke denne reklamen lengre, de har råd til vanlig reklame PGA reklamen de har bedrevet ULOVLIG, og FOR Å LURE DERE FOR EGEN ØKONOMISK VINNING. Netconnection er ikke en liten kosevalp som dere omtaler butikken om til tider. Det er en helt vanlig fyr (ok, vi er snill for eksempels formål :wink: ) som dere, som har forsøkt å manipulere dere for å tjene seg gode penger selv. Denne butikken hadde ALDRI i verden hatt gode nok priser til å overleve, eller i beste fall ikke til å drive så stort som de gjør nå pga det de har bedrevet.

Og så skal dere begynne å tilgi?

det går faktisk en grense, nok er nok, og den grensen har netcon brutt totalt. De bør straffes for dette. Man kan ikke behandle f.eks gjengangsforbrytere på den måten... man tar påtaleunnlatelse pga. de "må ha lært nå..." og "de er mer voksen nå". OG spesielt ikke, jeg presiserer, spesielt ikke når forbrytelsene har gjort det mulig å med tiden drive lovlig PGA MAN LA GRUNNLAGET PÅ EN ULOVLIG MÅTE.

jeg har ikke sansen for denne type "forsnillelse" eller bagatellisering av denne saken i ettertid, når den er utspilt i sin tilstedeværelse, men ikke sin effekt.

Men jeg har begynt å skjønne en ting: at enkelte her inne rett og slett ikke er moden nok selv til å skjønne poenget i sin helhet. De virker som noen fjortisser som bare må ha en unnskyldning for å handle på netcon fordi ikke ukepengene strekker til. Det er ***** trist men tydeligvis ikke noe jeg kan gjøre noe med...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 17:26, Corleone skrev:

Du er altså en skikkelig verdensmester der du sitter.

...ok

Quote:

Det virker som om du har det helt klart at alle som måtte antyde at Netcon er ok er totalt mongo. Ingen må komme å fortelle deg at Netcon skal kunne tilgis for det de har gjort. De skal henges og dø en smertefull død.

Bra så langt...

Quote:

Men det er ikke slik det fungerer i den virkelige verden. Her gjør alle feil fordi ingen er ufeilbarlig, og det å gjøre feil er menneskelig. Derfor tilgir vi, som også gjør feil, de som nettopp har gjort noe feil. Bare slik kan vi forvente å bli tilgitt når vi er så uheldig og gjør en feil.

HER skjer det, du roter:

Ok, du peker kanskje til uttrykket BEGYNNE PÅ NYTT?

Det skjer nemlig ikke med discon, de lever på svineriet den dag i dag. Og for hver nye kunde som er like forbannet naiv som deg får de mer og mer gevinst. ALT stammer fra ulovligheten (e)

Lenke til kommentar

Jeg gir min fulle støtte til Normal. Synd bare at det finnes så mange ukritiske forbrukere.

Dere snakker om å gjøre feil osv., og selvsagt må det være lov å gjøre feil, alle gjør feil.

Men å lure og lyge til de som man vil ha som kunder, det er et overtramp. Det må ikke tilgis. At det likevel er ukritiske folk som gjør det, forklarer jo egentlig en del om hvorfor det er så mye dritt rundt omkring. Det er mange som gir ****.

Derfor fungerer dette som reklame for NetCon, Telenor har dritmange kunder, derfor har Vege og Blabla kjøpere, derfor eier Cola over 50% av verdensmarkedet for brus (og de kjøper stadig opp konkurrenter). Folk er ukritiske og gir ****. Nuvel.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 19:06, Maroder_S skrev:

Jeg gir min fulle støtte til Normal. Synd bare at det finnes så mange ukritiske forbrukere.

Dere snakker om å gjøre feil osv., og selvsagt må det være lov å gjøre feil, alle gjør feil.

Men å lure og lyge til de som man vil ha som kunder, det er et overtramp. Det må ikke tilgis. At det likevel er ukritiske folk som gjør det, forklarer jo egentlig en del om hvorfor det er så mye dritt rundt omkring. Det er mange som gir ****.

...Det er typisk norsk aa vaere tafatt og finne seg i ting.

Men det endrer man ikke paa ved aa lage storm i et vannglass, hw.no har jo sagt at de har tatt kontakt med NetCon og gitt dem en tilbakemelding.

Da er det jo egentlig ikke noe mer aa gjoere med det - det faar vaere opp til hver enkelt hvordan de vil forholde seg til saken, uten at noen skal komme og agitere for boikott paa et saapass svakt grunnlag.

Move on to the next abomination...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 19:24, normal skrev:

SVAKE OVERTRAMP?

SVAKE GRUNNLAG?

VANNGLASS?

w00t

Mener du virkelig dette eller tuller du nå...

vent..du tuller.. du KAN ikke mene dette

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-24 19:26 ]</font>

AA, saa du vil hoere hva jeg _virkelig_ mener naa, vil du?

Greit: Du har mast lenge nok om dette naa. Vi har faatt med oss hva du mener, noen er enige( blant dem faktisk meg ), andre er ikke enige.

Saken kommer ikke lenger; den har for en god stund siden gaatt over til aa bli gjentagelser fra din side.

Hvis du virkelig er saa forbannet paa netcon, og du oensker aa gjoere noe med det:

1. ANMELD DEM.

2. SAKSOEK DEM.

Du har noe som heter fri rettshjelp saa lenge du er student / arbeidsloes( og faar trygd ). Gaa til en advokat, droeft hvilke muligheter du har, og ta initiativ til aa gjoere noe med denne saken.

Men her paa dette forumet har du naa ikke noe nytt aa tilfoere om dette emnet. Saa aksepter at vi har hoert ditt synspunkt. Og enten ta ansvaret for den videre utviklingen i denne saken selv, eller tenk over hva nytt du kan si.

[ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-05-24 19:38 ]

Lenke til kommentar

Jeg har lest endel av tingene du har skrevet og det er faktisk endel klokt du har skrevet , men med en gang du kommer med "netDIScon" så blir den posten GARANTERT ødelagt fordi du neste tar takeover på den posten.

Skulle ikke forundre meg om du søker etter Netconnection når du skal skrive litt på forumet.

Nå har vi alle sett at du ikke liker netconnection ,men noen synes vell det er greit og handlde der.

Jeg Vil alltid har best mulig priser og det kan godt hende jeg handler der igjen.

Hvis du ikke gidder og lese det over:

VI ER FORBANNA LEI AV AT DU ØDELEGGER POSTER RUNDT PÅ FORUMET MED HETSEN AV NETTCONECTION.

KAN DU IKKE STOPPE MED DET?

Det var min mening...

Redigert bort: Litt dårlig quoting

Jeg selger dette:

Vapochill (3000-3500kr)

AsusGF3 ti200 (ikke åpnet ,med garanti, fikk det pga feilbestilling 1100kr)

Mail til:

[email protected]

[ endret av CFD den 2002-05-24 20:00 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 19:56, Bøgge Bakken skrev:

En eller annen modorator fjern denne posten eller låst den. ER dritt lei av den posten her. Den handlet egentlig om en ny blokk men normal må jo klage der netcon blir nevt. som en annen sa at de gjor tabber som alle andre.

Ja, enig.

For Guds skyld DREP denne posten og frels oss fra oss selv.

No offence. :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

normal skrev (2002-05-24 18:18):

De bør straffes for dette.

Så straff for guds skyld dem og ikke oss!

Det er nettoppp det du gjør her, og det er det som har vært hele poenget mitt (selv om det ikke har kommet fram så godt i det siste :oops: ). Det jeg mener er at du forsøpler dette forumet med den samme dritten om igjen og om igjen. Saksøk dem hvis du er så vill etter å kjøre dette korstoget ditt da mann!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...