Gå til innhold

Maze 3 hos Netconnection!!!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-10 23:18, Profeten skrev:

Følte jeg nesten måtte ta del i dette.

Jeg ser ikke problemet.. Netconnection er en seriøst bedrift (som har vært litt uheldig med reklameringen sin

åjaja daaakkkars lille dullelulle guttene på netconnection ja, har jo bare prøvd å være snille de ja :cry:

NEI NÅ FÅR DET **** MEG VÆRE GRENSER HER!!!

"UHELDIGE" med reklameringen... de gjorde det 110% bevisst over flere måneder, og de ga seg IKKE (laaangt ifra) uten videre...

Var ikke det det biltyven sa til lensmannen og da?... var bare litt uheldig med bilvalget mitt.

OMFG!

Utfra vurderingskraften din å dømme burde du kanskje holde deg unna alt som har med overklokking å gjøre likevel...

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-11 12:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herregud.. JEG er en av de som har handla fra http://www.netconnection.no .

Jeg sendte bestillingen, samt noen spørsmål jeg fikk svar på fåå timer etterpå, samt flere spørsmål og råd etterhvert, kjøpet gikk glimrende. Jeg fikk en til og med en knallgod vannkjøling, sammtidig som jeg fikk veiledning til å montere den ****s P4-adaptern som jammen skulle være oppå blokka :razz:

God service..

Og en ting til.. uansett hvem som driver reklamen.. en såå diskret reklame.. hva er galt? Nå er det masse idioter som ødelegger for en som har investert GROVT med penger i å starte firma.

So long, man kan fremdeles gjøre gode kjøp fra netconnection, fordèt om noen syter og klager osv.

Bensin-@EFnet->#Ustabil

Oppsettet mitt er jo som så:

ASUS P4S333 sis645

Northwood [email protected](133/[email protected])

Apacer DDR333 256MB ram

Western digital 120GB

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bensin16 på 2002-05-11 16:29 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: bensin16 på 2002-05-11 16:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Og en ting til.. uansett hvem som driver reklamen.. en såå diskret reklame.. hva er galt? Nå er det masse idioter som ødelegger for en som har investert GROVT med penger i å starte firma.

nei, det er en del av poenget. han investerte ikke i reklamen, han (de) lurte heller seg til det gratis... gjennom å manipulere dere.

andre seriøse bedfiter derimot måtte SATSET penger.

netDIScon ventet heller til pengene begynte å rulle inn før de omsider gikk igang (de måtte, de var avslørt 3k) med kostbar vanlig reklame som seriøse bedfiter måtte gjort allerede fra starten av.

dette er veldig slesk og kjipt usportslig råttent ULOVLIG osv... gjort, så de bør boikottes for hadde alle gjort slik hadde det blitt fullstendig rot både i markedet og på forumet, som forøvrig ville gjort at folk ikke kunne stolt på hva som sies på forumet

og btw... hsr DERE ikke annet å gjøre på enn å forsvare netDIScon, så har jeg ikke annet å gjøre enn å kritisere dem :razz:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-11 18:37 ]

Lenke til kommentar

En liten "ubetydelig" forskjell mellom quickerz eller hva de kalte han og situasjonen nå: før var det netconnection som var aleine på en side, men nå er det deg normal, som er mot netconnection som er aleine om å mene det du gjør. Kanskje du er en liten utsending fra en annen webshop som får grovt betalt for å sverte netconnection? :razz:

Og de gode argumentene dine, hvor er de? Btw., kan du svare på dette spørsmålet: Tror du netconnection er de eneste som har drivi med reklame av dette slaget på hw.no forum? (TREDJE gang jeg spør). Jeg ville kanskje kalle det litt overstahet å bare svare på de spørsmåla der du har et svar som peker i din favør, og ikke vil innrømme at andre faktisk har et poeng..

Lenke til kommentar

Quote:

normal skrev (2002-05-11 18:26):

og btw... hsr DERE ikke annet å gjøre på enn å forsvare netDIScon, så har jeg ikke annet å gjøre enn å kritisere dem :razz:

Min grunn til å poste her er ikke for å forsvare Netconnection. Jeg har bare sett meg drittlei på at du skal komme inn over alt her på forumet og komme med masse dritt vi ikke har bruk for. Denne posten handler om Maze 3, og ikke om Netconnection. Vet du hvorfor Netconnection er nevnt her? Det er fordi de er de eneste som selger dem her i landet, og at vi nordmenn kan få tak den vannblokka er en STOR nyhet!

Få slutt på korstoget ditt gutt! Jeg er lei av deg og håper at du bannes herifra hvis du ikke slutter med å plage oss andre, som måtte være så uheldig å nevne Netconnection.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 19:38, thomasr skrev:

En liten "ubetydelig" forskjell mellom quickerz eller hva de kalte han og situasjonen nå: før var det netconnection som var aleine på en side, men nå er det deg normal, som er mot netconnection som er aleine om å mene det du gjør. Kanskje du er en liten utsending fra en annen webshop som får grovt betalt for å sverte netconnection? :razz:

Og de gode argumentene dine, hvor er de? Btw., kan du svare på dette spørsmålet: Tror du netconnection er de eneste som har drivi med reklame av dette slaget på hw.no forum? (TREDJE gang jeg spør). Jeg ville kanskje kalle det litt overstahet å bare svare på de spørsmåla der du har et svar som peker i din favør, og ikke vil innrømme at andre faktisk har et poeng..

jeg vet at andre butikker har henvendt seg her ja, men gått ut med fullt navn og opplyst hvem de er.

muligens noen har hatt en liten episode som kan fjernt beslektes til det DIScon har gjort, men langt fra like gale skrevet i sin favør (latterlig patetisk måte som vi ser i linkene i originalposten), over like lang tid, like omfattene og store mengder.

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-11 20:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:

normal skrev (2002-05-11 20:26):

Min grunn til å poste her er ikke for å forsvare Netconnection.

det er ihvertfall det du har gjort i mangen tilfeller. du som startet dette bråket mellom oss to.

Eat my Shorts! Kan du ikke bare kutte ut å bable dritt om Netconnection i alle poster her på forumet. Du ødelegger hele forumet med den dritten din. GÅ VEKK!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 12:02, thomasr skrev:

Ja, Corleone har forsvart netconnection i mange tilfeller, men det er jo bare et svar på din hets av netconnection..

da er vel ikke han noe bedre selv da eller? :grin:

han er kanskje like forbannet på meg som jeg er på netDIScon...

grunne til at jeg gidd kjøre denne saken, er at jeg synes alle som handler på det stedet der bør vite hvem de handler oss og hva de står for da dette ikke akkurat edle virkemidler de har brukt for å gjøre seg kjent for den kunden som skal handle der. jeg synes det ødelegger hobbyen våres med slike aktører på markedet...mindre konkurranse og "hvis alle skulle gjort det samme" og det ødelegger for andre aktører som gjerne har høyere priser pga de har tatt den harde veien (hehe, og jeg er IKKE en ond utsending fra bransjen eller noe, så ta det med ro... nå er det ikke jeg som spekulerer her :lol: ).

jeg unner ikke slike personer å drive forretning da det er det samme som å stjele en bil men bli tilgitt fordi man har god service på taxien :lol: ok da et eksempel ihvertfall

btw er det litt tåpelig å bagatellisere denne saken sånn bare pga det er en stund siden den startet... dette var faktisk et ganske omfattende "kampanje"

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-12 12:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 13:27, erl skrev:

Å herrrreguuuud!

Hvor inntørka i hodet er du normal? Sikkert en liten fjortiss oxo!

LOL dette må være dårlig skjult ironi altså...

se på hvordan du selv skriver... hvem er fjortisen sa?

Lenke til kommentar

Normal, du har en veldig god sak. Men den har holdt på alt for lenge. Du burde slutte å bruke Overklokking.no's forum til dette. Her er to tips til noe du heller burde gjøre:

[*]Lag en hjemmeside og legg ut alt du kan om hva du synes om netDisConnection.

[*]Lag ditt eget forum. Her kan du ha topics for alt som irriterer deg på NetDISConnection, og så kan de som vil komme og argumentere. Du kan prøve ProBoards. NB! Dette er ikke reklame, det er bare et tips. :wink:

[*]Hvis du gjør noe av dette, så kan du hver gang noen poster noe om NetDisConnection på forumet her, legge en liten post med en link til hjemmesiden/forumet ditt, og så kan de som vil selv finne ut hva som er galt med NetDisConnection. Det er en løsning som alle burde være fornøyd med (det er i alle fall bedre enn nå: "Maze 3 hos Netconnection!!!", 98 poster, sikkert bare en brødel om Maze 3...

Forresten, ikke forstå meg feil normal. Jeg støtter deg i din sak, jeg bare lufter noen andre distrubisjons(propaganda)-ideer :wink:

Og til slutt; du er ganske god til å argumentere (synes jeg da, er ikke sikkert at aller enig med meg), hvorfor ikke bruke kreftene sine på en annen sak hvor du kanskje kan gløre en ordentlig forskjell med dine kraftige petisjoner (er ikke sikker på om dette er et norsk ord, tok det fra engelsk 'petition')?

AMD Atletisk Tordenfugl 1.4 GHz :grin:

MSI K7T Turbo (MSI-6330 v3.00)

640 MB SDRAM PC133(128+512) :smile:

Abit Siluro GeForce2MX 32MB SDRAM :smile:

IBM Deskstar 40 GB IDE 7200RPM

Sony CD/RW CRX140E 8x4x32x :sad:

16x Pioneer Slot-In DVD :smile:

Alpha PAL 8045T m/

Papst 80mm/79m³/37dB

+ Kabinett: Zalman Silent Fan 80mm/20dB

Vær så snill og hjelp meg med dette problemet!

[ Denne Melding var redigert av: Ramboy på 2002-05-12 14:31 ]

Lenke til kommentar

Normal har helt rett, det er Ulovlig, og har nokk en ganske god reklameverdi. Kansje rundt 100.000, kansje mer. Firma som skulle reklamere slik LOVELIG måtte nokk ha punget ut 100 til 150 TUSEN. Og det er mange penger.

Ved å gjøre det Netconnection gjør, bryter de punkt i Konkuranse LOVEN, som de kansje burde lese litt mer i siden de er et firma og reglene gjelder for alle. Å Lage reklame er DYRT!

Jeg handlet en gang på netconnection... tok 2 uker før pakken kom.. to 120mm papps vifter og en tube med Artic silver skulle vel ikke vere så vansklig å sende.. jaja

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...