okvangar Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-04 17:37, normal skrev:nei, når man ser uvitende folk som anbefaler butikken på noen som helst måte, sier man ifra med en gangjeg tror det har bedre effekt enn:org.melding:Danger Den maze 3 som har vært diskutert her før er nå å få tak i.... Løp og kjøp denne deilige vannblokka!!! http://www.netconnection.no<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-04 17:37 ]</font> Hadde glemt alt om nc når jeg leste DENNE tråden, skal forresten kjøpe ny psu og tror kanskje jeg skal kjøpe den hos,,, nc. hvorfor? pris og fordi "normal" minner meg på en nettbutikk jeg ikke ennå har prøvd. Så slutt å tyt om nc viss du ikke vil skaffe de enda flere kunder på trass. Lenke til kommentar
normal Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 ser ut som du tar utgangspunkt i en tidligere post. les litt videre du smarten, så finner du begrunnelsen. btw et morsomt poeng: jeg minner deg om en nettbutik du ikke kjenner. Det stemmer, jeg prøver å få deg til å lære å kjenne denne butikken. var det noen som sa: bråkjekke lite gjennomtenkte kommentarer? et tips å VITE HVA MAN SNAKKER OM før man uttaler seg? helt gratis, så kan du bruke pengene du sparer til å handle i en skikkelig netbutikk :razz: [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-10 01:10 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg skjønner poenget ditt, det er ikke det, men jeg bare er ikke enig i den hets politikken din. Og så sier du "hva om andre webbutikker skulle gjort det samme?". Sjansen for at det ikke er skjer med noen andre butikker er vel heller liten for å si det på den måten, så det får være opp til oss selv å avgjøre hva vi mener er ærlig reklame og ikke, og også bestemme oss selv for om vi vil handle fra et firma. Jeg er ikke noe tilhenger av å reklamere under falsk navn på forumet her, på ingen måte, men det ville være naivt å si at det ikke skjer fra mer enn et hold. En ting jeg kom til å tenke på her, er hvordan den "gamle" "markedsføringsmetoden" til netconnection egentlig fungerte. De la jo ut poster som om de var nybegynnere her på forumet, og spurte om spørsmål, som skulle stille netconnection i et bra lys. Men, hva om varen faktisk var crap? Da ville det kommet en eller sannsynligvis flere kommentarer i tråden om at det er et dårlig kjøp. Dermed, å bruke den typen "reklamering" for å villede kunder til å kjøpe dårlige produkter blir ganske vanskelig. For å påpeke det enda en gang, jeg er ikke tilhenger av den slags markedsføring, men vil ikke at det skal være noen hets mot netconnection som ødelegger firmaet. Lenke til kommentar
normal Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: For å påpeke det enda en gang, jeg er ikke tilhenger av den slags markedsføring, men vil ikke at det skal være noen hets mot netconnection som ødelegger firmaet. og hvorfor fortjener de å skånes? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: normal skrev (2002-05-10 00:38):Også etter de lovet å gi seg har de drevet på samme måten, bare litt mer kamfulert (sjekk linker i originalposten). Og jeg synes heller ikke at det at det er skjedd for en stund siden er mindre alvorlig. Jeg vet hvilket eksempel du henviser til, jeg har tillogmed svart på det i orginalposten uten at du klarte å komme med gode argumenter for påstandene dine. Det eneste argumentet du har er at siden de har gjordt det før er det helt sikkert dem denne gangen også siden det ikke kan bevises at det ikke er det. Dersom jeg nettopp hadde begynt å interesere meg for overklokking og kjøling hadde jeg sikkert også kommet til å skrive positivt om Netconnection dersom jeg hadde funnet sidene deres gjennom søk på nettet. For hva du enn synes om markedsførings-strategien deres har de faktisk gode priser og de var jo blandt annet første butikk til å ta inn den blokka som denne posten oprinnelig handlet om. Hvis jeg het Kristine Holte, hadde brukernavn KHol og epost på hotmail, hadde du helt sikkert påstått at jeg uten tvil måtte være en av de som jobber der. Quote: normal:bare se på hvor mye han skryter(nesten det eneste han gjør) og måten det skrives på! stakkar kheen. Han postet noen poster med spørsmål om forskjellige kjører som han aldri fikk svar på. Ser ut til at dette førte til at han måtte lete selv og han fant tilfeldighvis Netconnection. I begynnelsen skrøt han, men hadde ikke du også gjort det hvis du endelig hadde funnet en webshop som hadde det du var ute etter? Jeg vet at Thor Hansen poster en del på forumet (jeg har ikke lest absolutt alt han har skrevet, men nye) og innimellom henviser han blandt annet til NC, men nesten alle postene er ene og alene løsninger på problemer/spørsmål som er kommet fram. Se det fra hans side; har er en kjøling/casemodder- interesert fyr som har starta en webshop. Skal han ikke komme med korrigerende svar når han ser at noen får en anbefaling som absolutt ikke vil gå? Du maser stadigvekk om at "er det ingen som ser poenget her?" Men selv ser du jo ikke et eneste poeng av det vi andre sier. Jeg tror at de fleste her er veldig enig med deg på en del av poenegene dine, men vi er allikevel ikke 100% enig med deg, og det virker på meg som om dette er et større problem for deg enn at NC har nevnt seg selv i noen poster. Dersom du ikke takler at ikke hele verden er 100% enig i absolutt alt du sier og mener kommer du til å slite kolossalt hver eneste dag resten av livet, så jeg håper at du med tiden kan lære å leve med det som er en realitet. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei folkens Denne tråden kunne jo nesten være interessent lesning... Fatter ikke at jeg gadd å lese hele, og enda mindre at jeg gidder å poste en beskjed her :wink: MEN, jeg handlet av Netconnection for noen uker siden og har BARE positive ord å si om dem. God service, bra priser og greie produkter. Jeg fikk svar på alle mailer jeg sendte dem på noen få minutter. En webshop som gir deg skikkelig service og gode varer holder for meg. Om dem har postet noen beskjeder her der på et og annet forum, det tar jeg lang fart og så videre. Ikke nødvendig å svare på dette innlegget, jeg poster ikke flere her :wink: Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Enig med Zabre i absolutt alt. Har aldri fått så bra sørvis noe sted. Svarer på alt av mail på så kort tid at jeg nesten blir redd, gode priser og kjapp levering. Nevnte jeg VISA betaling? Forgive and forget. Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ja men ok skal alle butikker bare holde på på den måten vel vitende om av naive forbrukere tilgir dem allikevel bare de gir god service i ettertid? Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Jeg vet hvilket eksempel du henviser til, jeg har tillogmed svart på det i orginalposten uten at du klarte å komme med gode argumenter for påstandene dine. Det eneste argumentet du har er at siden de har gjordt det før er det helt sikkert dem denne gangen også siden det ikke kan bevises at det ikke er det. nå er du på villspor (igjen?) han postet med samme nicket som i originalmeldingen der netconnection for først gang gikk ut med den lusne beklagelsen deres som senere skulle vise seg å være null verdt. Er dette godt nok argument for deg? Quote: normal:bare se på hvor mye han skryter(nesten det eneste han gjør) og måten det skrives på! stakkar kheen. Han postet noen poster med spørsmål om forskjellige kjører som han aldri fikk svar på. Ser ut til at dette førte til at han måtte lete selv og han fant tilfeldighvis Netconnection. I begynnelsen skrøt han, men hadde ikke du også gjort det hvis du endelig hadde funnet en webshop som hadde det du var ute etter? nå trekker du fram et gammelt eksempel. og det der var nærmest en liten spøk fra min side og jeg antydet det svært forsiktig med smilefjes og hele greien. [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-10 11:39 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 normal: ikke for å være slem, men å trekke fram gamle eksempler, og å lage en stor sak av det har alltid vært din spesialitet? Jeg kjenner ikke akkurat den ene saken, men det skal ganske så mye til før du kan klage på Xell pga. at hun trekker fram gamle saker og gjør et stort poeng ut av de. Kan du forresten også svare meg på det jeg har spurt deg om flere ganger: er du virkelig så naiv at du tror ingen andre en netconnection har svippa innom hw.no forum på denne måten? Eller er det bare det at du vil grille netconnection? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 08:18, Xell skrev:...Hvis jeg het Kristine Holte, hadde brukernavn KHol og epost på hotmail, hadde du helt sikkert påstått at jeg uten tvil måtte være en av de som jobber der. *Beavis-latter* Hehe... "KHol"... hehehe... you just said "KornHole", man... hehehe, he, heheheh... (Unnskyld. Maatte bare... ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Noen snakker her om at de drev med villedene reklame...noe jeg mener er helt feil. Villedene reklame er vel og reklamere for et produkt som ikke svarer til forventningene, har mangler eller har andre uovenstemmelser. Hvis NC hadde kommet som stråmann, og sagt at de hadde f-eks helt gratis frakt osv. Så ville jeg kalle det for villedene reklame. Altså en form for svindel, da det ville være en løgn. Men det de gjorde var heller noe vi kan kalle for uetisk reklame. Men ikke ulovlig etter norsk lov. Jeg vil gjerne handle hos NC hvis jeg skal ha noe. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Enig med arctic, og som jeg skreiv over, å skryte av et dårlig produkt for å reklamere funker bare ikke i et forum. En som visste at produktet var dårlig ville poste et svar og si det, dermed gikk den reklamen i dass.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 jeg får bare lyst til å kaste pc'n ut av vinduet når jeg leser denne tråden. "Normal", du er ikke normal. du forfølger envær mulighet til å hetse Netconection og de som synes netcon er en grei shop, med greie priser. Jeg synes at vi skal la denne tråden ligge, og heller starte en ny en om maze3 blokka, hvis det er interesse for det. Netconection fucka opp, så fucka de opp igjen, men nå har de begynt og oppføre seg seriøst. Jeg for min del, er villig til å gi netcon en sjanse til. Ikke for å være uhøffelig Normal, men jeg er så ***** lei dette lattelige korstoget du bedriver. Du ødelegger forumene ti ok.no og hw.no mer ne netcon gjorde. greit at du har prinsipper, bare ikke press dem på alle andre. (den lengste mellinga j trur je har skrevi her på forumet ) Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 jeg håper **** steike meg det KØDDER!!! nå altså... maken til bagatellisering av naive forbukere har jeg aldri sett før.. artic og thomasr hvorfor gjør dere dette? er det fordi dere er så jævli glad for de 10 kronene dere sparte på netconnecton at dere forsvarer all dritten denne butikken har stått for? var det verdt det? har dere virkelig ingen respekt for dere selv som forbrukere? er det bare å slå av to prosent på prisene så er dere helt i hundre igjen? tenker netDIScon folka sitter med pengepungen fulle og ler av dere gudeforlatte fjotter som forsvarer den egoistiske og ondskapsfulle slagplanen deres bare fordi de satt ned prisene OGSÅ som et produkt av at de lurte dere trill rundt. kjemp heller for et konkurransedyktig, ærlig og hardtarbeidende marked for hobbyen deres. ikke noen slitne loffiser som gjør en "quick-buck" på entusiasmen deres btw. dette er moro :smile: gøy med stridte meninger om et omstridt tema, går aldri lei :razz: [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-10 17:32 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Normal; skjønner du ikke poenget? Vi godtar at du ikke liker Netconnection. Da synes jeg også at du skal respektere vårt syn på saken, og ikke presse masse dritt over på oss. Når vi skriver at Netconnection selger et produkt så vil vi ikke at du skal komme med all den anti-propagandaen din. Hold det av til de postene som omhandler hvor elendig du synes Netconnection er ol. Fortsett på den tråden som avslørte Netconnection i stedet! God helg! :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg tror det bare er å gi opp, normal skal gjerne få ha sine meninger, men du trenger ikke trøkke dem inn i alle meldingene du skriver her på forumet, og du må akseptere at andre har andre meninger enn deg. Et forum er tross alt til for å utveksle meninger, ikke for at alle skal mene det samme, da hadde det blitt ille kjedelig her. Men, når en person skal mene så vanvittig mye (egentlig mener du ikke så mye om netconnection, bare at du mener det sterkt :smile: ), om en ting/sak at det kommer inn i alle (eller i alle fall de fleste) postene til den personen, da er det ikke meningsutveksling, da er det korstog og hets mot en bedrift. Lenke til kommentar
magle Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-04 16:59, magle skrev: Quote: On 2002-04-17 16:58, magle skrev: latterlig.. enda en gang.. latterlig.. hva? ja, latterlig.. Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Følte jeg nesten måtte ta del i dette. Jeg ser ikke problemet.. Netconnection er en seriøst bedrift (som har vært litt uheldig med reklameringen sin..), som bare har gode karakterer og gode tilbakemeldinger på hardware.no's webshop-guide. De har også produkter som ingen andre har, noe som også er et fint pluss (vurderer å kjøre meg maze 3 blokka). normal: Greit nok med meningene dine, men de kommer ikke til å hindre meg fra å handle hos netconnection. ------------------ Profeten som ikke gidder å skryte av "pc specs" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg