Gå til innhold

Maze 3 hos Netconnection!!!

Anbefalte innlegg

hvilken film har du sett siden sist da :lol: ? Hvis du har stor glede over å lese mine inlegg som du sier, så hvorfor bli så jævelistisk røff med de katteklørne dine? skriver jo litt humoristisk vinklet iblandt pga det er morsomt jeg og, og det er det tydeligvis andre enn du som synes. hvis du tror du er en slags trussel for meg med de angivelige narrene dine så tror jeg heller du har pisset godt i motvind. og ang saken så er det ikke flere måneder siden netDIScon reklamerte, de har tatt nye former med snikreklame hvis du har fulgt med. jeg synes heller ikke at det bør tilgis fordi det er en stund siden de begynte med det.

så får du heller ha lykke til med det nyttige livet ditt da din elendige... bever

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

btw "corleone", du er jo til dels svært engasjert i forsvare netDIScon...nå skal ikke jeg antyde noe uten videre (siden jeg regner med det skjer av seg selv uten at jeg trenger å ta skylden :lol: ). men hva gir dette egentlig deg? (mimremimre.. flere kunder? mumle mumle :lol:

Lenke til kommentar
normal skrev (2002-05-03 17:52):

btw "corleone", du er jo til dels svært engasjert i forsvare netDIScon...nå skal ikke jeg antyde noe uten videre (siden jeg regner med det skjer av seg selv uten at jeg trenger å ta skylden :lol: ).  men hva gir dette egentlig deg? (mimremimre.. flere kunder? mumle mumle :lol:

Jeg liker å krangle og kverulere :smile: Dessuten så liker jeg ikke normal.

Men jeg skulle gjerne hatt eget firma!

Men sett at jeg er fra et annet firma og prøver å antyde at jeg er fra Netconnection *ler* Det kan være så mye som dere aldri får vite. Bwahahahaha!!!!! :lol:

[ endret av Corleone den 2002-05-03 21:32 ]

Lenke til kommentar

jeg liker å... dessuten så liker jeg ikke...

den setninger virker litt rar

tror ikke du liker meg fordi jeg har et godt svar på alle de dumme spørsmålene dine jeg, feksvirker det som om du ble litt taus pa denne:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-04 01:42 ]

Lenke til kommentar

denne

Quote:

On 2002-04-22 18:27, normal skrev:

LOL

Tydeligvis noen som enda ikke har fått med seg HELE orginalmeldingen hvor de både avslører seg, innrømmer, lover bedring FOR Å SÅ NYLIG BLIR TATT ATTPÅ ENGANG.

Vær så snill da gutter, sett dere inn i hele saken SELV før dere begynner å syte på at jeg ikke har saklige begrunnelser.

De siste dagene har det faktisk kommet uvanlig mye FOR netDIScon i denne saken, så jeg synes dette ligner på at netDIScon har fått seg nye ip-adresser og kjører en storstilt "redningspakke", men nok om det
:lol:

Men hvorfor i svarte har dere så mye tålmodighet med disse folka da?

Hva har dere til overs for slik måte å etablere en bedrift på?

Mener dere at uærlighet altså SKAL lønne seg, bare man ETTERPÅ innrømmer det og lover å bedre seg for å så dumme seg ut igjen.

Har dere ingen selvrespekt som forbrukere?

Hva hvis alle skulle holde på slik?

HVEM hadde i det hele tatt HØRT om netDIScon som nå antagelig tjener fett på naive sympatifolk som ikke kjenner saken skikkelig (DERE!) før de begynte med denne reklameringen.

TENK dere litt om.

Jeg slenger ordet over til dere...

og lov meg å SETT DERE INN før dere uttaler dere

Lenke til kommentar
normal skrev (2002-05-04 01:40):

jeg liker å... dessuten så liker jeg ikke...

den setninger virker litt rar

Synes du det høres rart ut? :lol: Hvor var du i norsktimene?!

tror ikke du liker meg fordi jeg har et godt svar på alle de dumme spørsmålene dine jeg

Jeg liker deg ikke fordi du er en fjortis som tror han er tøff og kan trampe rundt med korstoget sitt over alt. Du kommer inn på de mest upassende plassene her på fourmet og babler masse dritt om et selskap hvor en av de ansatte gjorde en feil. Den saken er vi ferdig med! Som du nå ser så har netconnection til og med skikkelig reklame her nå :smile:

Hvis du synes jeg ble taus så se her:

Corleone skrev (2002-04-22 03:15):

Synes denne diskusjonen begynner å bli litt vel useriøs. Takk for meg!

normal skrev (2002-04-22 18:27):

LOL

Tydeligvis noen som enda ikke har fått med seg HELE orginalmeldingen hvor de både avslører seg...

Som du kanskje ser så hadde jeg lovet å trekke meg unna denne diskusjonen før du kom med den posten din (noe jeg ikkje gjorde :oops: )

[ endret av Corleone den 2002-05-04 20:03 ]

Lenke til kommentar

Huff og huff...

Se hva jeg startet. Det begynnte med et innlegg om Maze 3 og nå...

Men siden dere er i gang

SLIK TENKER FOLK:

Alle snakker vist om Netconnection! Oy, en ny butikk som selger tøffe ting til pc'en min... :eek: Lurer på om den er så dårlig som noen sier... Prisene er jo ikke så ille da! Jeg prøver og så får jeg heller bli skuffet i tilfelle....

ETTERORD OG RÅD:

Når det går så mye diskusjon rundt på forumet om netconnection er det reklame for dem uansett. Nå vet alle ihvertfall hva Netconnection er og noen stikker innom for å sjekke om det er så dårlig som noen har skal ha det til. De ser prisen og kjøpet er i boks. De fleste driter i litt (eller mye om du vil)

snikreklame, så lenge de får det de vil ha.

Hvis man er imot NC så hold kjeft fra nå av...

You have made you'r point.... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 16:53, [nicko] skrev:

Huff og huff...

Se hva jeg startet. Det begynnte med et innlegg om Maze 3 og nå...

Men siden dere er i gang

SLIK TENKER FOLK:

Alle snakker vist om Netconnection! Oy, en ny butikk som selger tøffe ting til pc'en min...
:eek:
Lurer på om den er så dårlig som noen sier... Prisene er jo ikke så ille da! Jeg prøver og så får jeg heller bli skuffet i tilfelle....

ETTERORD OG RÅD:

Når det går så mye diskusjon rundt på forumet om netconnection er det reklame for dem uansett. Nå vet alle ihvertfall hva Netconnection er og noen stikker innom for å sjekke om det er så dårlig som noen har skal ha det til. De ser prisen og kjøpet er i boks. De fleste driter i litt (eller mye om du vil)

snikreklame, så lenge de får det de vil ha.

Hvis man er imot NC så hold kjeft fra nå av...

You have made you'r point.... :smile:

Jeg er så enig, så enig

Lenke til kommentar

nei, når man ser uvitende folk som anbefaler butikken på noen som helst måte, sier man ifra med en gang

jeg tror det har bedre effekt enn:

org.melding:

Danger Den maze 3 som har vært diskutert her før er nå å få tak i....

Løp og kjøp denne deilige vannblokka!!!

http://www.netconnection.no

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-04 17:37 ]

Lenke til kommentar

Jeg skjønner så absolutt poengene dine normal, men er så uenig med deg som jeg kan få blitt! Greit, netconnection gjorde en tabbe, de har innrømmet det, og har nå seriøs reklame her på ok.no. Er det noe mer å henge seg opp i?

Stort sett trekker du fram gamle saker, og prøver å gjøre så stor sak ut av de som mulig. Når du i tillegg skriver typisk "cs språk", virker det ikke særlig mer seriøst.

Jeg kjøper der hvor jeg får tinga billigst, og bedrifter som driver med villedende reklame er vel ikke akkurat noe nytt? Man må da greie å vurdere om et produkt er verdt pengene eller ikke, mener du at det ikke er det, så ikke kjøp det! Men la oss andre gjøre som vi vil!

Jeg er ikke noe kjempefan av netconnection, men har ikke noe imot de heller. Sånn som det er nå driver de ærlig butikk, med ærlig reklame. Når de i tillegg har bra produkter til bra priser, så får vel det holde? Eller skal gamle tabber gjøre at firmaet ikke har noen sjanse til å overleve og at du får en hobby, nemlig å hetse de?

Personlig tror jeg netconnection har fått veldig mange kunder av deg normal, så jeg veit ikke helt om korstoget ditt er en suksess, for å si det sånn.. Eller kanskje du er ansatt hos netconnection og driver med omvendt psykologi? (ikke ta det siste seriøst :wink: ) Nei, hetsen har gått alt for langt, netctonnection har ikke gjort deg noe.

Jeg får sikkert masse kjeft pga. dette innlegget, men jeg synes ikke det er bra for hverken forumet, netconnection eller noen andre at en person skal prøve å ødelegge for et firma. Med dette takker jeg for meg i denne tråden, med mindre jeg får noen saklige innlegg med saklige grunner mot meg.

Lenke til kommentar

Også etter de lovet å gi seg har de drevet på samme måten, bare litt mer kamfulert (sjekk linker i originalposten). Og jeg synes heller ikke at det at det er skjedd for en stund siden er mindre alvorlig. Det netDIScon har gjort, er rett og slett å ikke ta sjansen på å bygge seg opp et seriøst firma med alt det arbeidet og økonomiske satsingen de hadde utsatt seg for ved å IKKE LURE forbrukerene sine på den måten de har gjort.

Jeg jobber ikke i noen nettbutikk eller noe som det, men jeg synes det er utrolig rått gjort; å bygge seg opp et rykte/navn på grunnlag av det å stride mot det som bør og er lovpålagt å være enhver seriøs bedrifts opplagte mål å unngå; Å LURE KUNDENE SINE TRILL RUNDT for å oppnå egen økonomisk vinning.

Tenk dere om alle nettbutikker som nå etterhvert skulle oppstå og gå fram og bruke samme metodene som Netconnection. Det virker gjerne ikke så alvorlig fordi vi alle vet at det ikke kommer til å skje, men poenget er det samme. Det ville ødelagt både forumet og troverdigheten til denne siden som ildsjeler har lagt sin tid og sine krefter i. Vil vi virkelig tillate at dette skal skje?

Det virker som om noen av dere "motstandere" av denne opphetsen prøver å framstille det som om netconnection bare drev med dette bare et par ganger, og som en liten sak som skjedde en gang for noen måneder siden.. Det er ikke sant! Dette var organisert svindel satt i spill over flere måneder av spesielt to ansatte (eiere) som skrev godt om butikken sin, og samspilte elegant for å trekke fram sin egen fortreffelighet. Før det til slutt ble oppdaget av en observant leser her påforumet. Netconnection prøvde så å gå under et annet nick for å motsi og dysse ned hetsen mot denne virksomheten. Når netconnection VIRKELIG stod med buksene nede da dette ble oppdaget pga ip.adresen til de to; Da netconnection virkelig forstod at det var ingen vei tilbake, var det ingen annen vei enn å komme med en offisiell beklagelse. Nylig kom så netconnection nok en gang tilbake og reklamerte, denne ganger litt mer kamfulert, men under samme nicket! I andre poster har også netconnection OGSÅ under falsk nick gått ut og kritisert måten returordningen fungere på, og prøvd å tviste om på dette... dette blandt annet sier bare hvor desperate og uten autoritet disse guttungene er. Jeg kunne trekket fram enda flere saker, men jeg gå ut i fra dere skjønner hvor stien fører, enda det har vist seg litt vanskeligheter med dette for dere.

Vitner dette om at netconnection gutta synes de har gjort noe galt? Er dette en seriøs måte å gå fram på, og er det et firma som fortjener å få kunder.

Disse personene har oppstått og lever i dag godt og fett økonomisk på at de lurte dere, gjorde narr av sine kunder. I den senere tid har de også fått egne, "vanlige" reklamebannere her på overklokking.no. Dette er subsidiert av de samme blodpengene dere betalte inn da de lurte dere. Disse personene gjør ikke dette for å være "sportslig", eller fordi de tar avstand fra det de tidligere har gjort, som dere vrir det om til å være. Nei, tvert imot har de forsvart det de tidligere gjorde til det ytterste tidligere. De gjør dette kun nå for å tjene enda mer penger på dere kunder.

Mens for eksempel Microplex, en kjellerbedrift som lenge levde som mye mindre enn de er i dag, vokste på helt andre måter. Denne butikken ble oppdaget i kjølevannet av da temaet overklokking virkelig begynte å utvikle seg på det gamle delphi forumet til hardware.no. Gjennom å gi kundene sine god service og til nøds svare seriøst og nøkternt på noen få spørsmål inne på forumet i motsetning til store stygge ulven netconnection, vokste disse seg gjennom ærlig arbeid og respekt overfor kundene på forumet, etterhvert stor på å selge kjøleartikler til PC.

Ser dere virkelig ikke poenget mitt og motstanden overfor netDISconnection?

Vil dere være kunder av dette griske, sleske, uærlige systemet? Har dere så mye til overs for disse guttungene at dere vil betale de for "slitet" og forsvare de her på forumet?

Eller begynte vi å få klarhet i en del ting og skjønne poenget mitt?

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-10 00:41 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...