normal Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-18 20:30, Journeyer skrev:Har ikke hatt problemer med netconnection jeg, faktisk er jeg meget fornøyd med servicen derfra. Jaja, kanskje er/var jeg heldig... får se, tenkte å bestille meg en Maze 3.1 blokk og 226W peltier (må jo teste dem) derfra så får vi se om "hellet" holder seg. Er du virkelig så D U M? Tror egentlig ikke jeg, så les igjennom litt på linkene osv. for du har tydeligvis ikke forstått pointet i det hele tatt. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ingress: Saken handler om at sjefen for netconnection har opp til flere ganger gitt seg ut for å være en kunde på hardware.no Han har anmeldt butikken med flere personaliteter og har reklamert i forumet. Dette er SLEIPT. Jeg støtter deg "normal". Netconnection.no ER SVINDLERE Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Durh... Nei, jeg tror ikke det de har drevet med kan karakteriseres som svindel. Det de har gjort derimot, er aa bedrive villledende reklame. Noe de har innroemmet selv, og som jeg vil tro det er mulig for enhver student som har kjoept varer hos dem paa grunnlag av khosethl's anbefaling, aa anmelde dem for. Fri rettshjelp gutter! ( = anmeld alle og enhver ) "Don't piss on them, kick their asses!" Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Stakkars folk! Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å syte og bæse om alt mulig? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 18:17, Corleone skrev:Stakkars folk! Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å syte og bæse om alt mulig? Nei, jeg har selv ikke bedre ting aa gjoere akkurat naa, enn aa delta i en debatt som spinner rundt temaet forbruker-makt. Har ikke du bedre ting aa gjoere enn aa kritisere uten argumenter...? Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 18:17, Corleone skrev:Stakkars folk! Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å syte og bæse om alt mulig? kall det gjerne en greie, men jeg liker ikke å bli piruettpult med villedende spam reklame og liker heller ikke at noen ødelegger forumet Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: normal skrev (2002-04-19 23:53):kall det gjerne en greie, men jeg liker ikke å bli piruettpult med villedende spam reklame og liker heller ikke at noen ødelegger forumet Poenget mitt er at du tar helt av og ødelegger forumet selv om du ikke mener det. Ta det litt mer rolig og ikke skriv anti-Netconnection poster i alle trådene da :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 hver gang vi lar striden ligge litt begynner de forbanna puckskallene i netDIScon ¨kjøre reklame igjen. jeg kaller heller DET å ødelegge forumet enn å advare mot folk som ødelegger og at de bør boikottes. **** at det ikke er mer tak i folk her altså, selge seg for noen lusne kroner til en banditt-drittsjappe som ikke fortjener å eksistere... Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 hver gang vi lar striden ligge litt begynner de forbanna puckskallene i netDIScon å kjøre reklame igjen. jeg kaller heller DET å ødelegge forumet enn å advare mot folk som ødelegger og at de bør boikottes. **** at det ikke er mer tak i folk her altså, selge seg for noen lusne kroner til en banditt-drittsjappe som ikke fortjener å eksistere... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: On 2002-04-16 16:02, DrDoogie skrev: Quote: On 2002-04-15 23:24, normal skrev: hva F A E N er dette for noe da :wink: (yes im back, bad) alle burde da vært temmelig opplyst på at man I K K E kjøper fra rasshølene på netDISconnection uansett om de GIR vekk blodtrimmede vapoer <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-15 23:26 ]</font> Yeah yeah - her formelig skummer det rundt kjeften paa normal . Godt man har sterke meninger. Skummer rundt kjeften? Er normal en krabbe? DrDoogle: Er dette sandt? Jeg må si folk var meget oppfinnsome i gamle dager:) Det går og an å hogge den høgre armen av offeret, så stappe den opp i ræva hans mens en tømmer salt i såret etter armen. Etterpå kunne en dratt ut en tarm av låret hans og bundet stramt rundt halsen hans. Så tok du en frimerke-album som du klemte inn i såret stakkaren hadde på låret. Og til sist kunne du gitt han som føde til dine genmanipulerte abborer (slike som Dr Evil har i austin powers). Mvh Nissen Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Synes denne diskusjonen begynner å bli litt vel useriøs. Takk for meg! Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg lurer på en ting jeg Normal; er alle som ikke er enige med deg dumme? JEG har ingen problemer med netconnection, det må vel være tillatt for meg å si det? JEG har aldri hatt trøbbel med servicen derfra, JEG har aldri sett noe problem i all eventuell snikreklame de har bedrevet; (tross alt, alle driver med dette)... JEG har ingen problemer med netconnection i det hele; hva som derimot er din stokk i øyet fra dem er din sak, trenger du egentlig å starte et korstog selv om du tilfeldigvis ikke skulle "like" firmaet, eller policyen deres? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hvorfor driver dere på med denne hetsingen av Netconnection. Jeg har riktig nok aldri bestillt derfra, men denne hetsingen gjør at jeg kommer til å bestille derfra på ren trass!! Hva er det som er så galt med de? Har de ikke klart å levere til riktig tid eller pris? Er det ikke det som er det riktige? Hadde normal vært litt mer saklig så hadde han trukket fram konkrete eksempler på hva som er galt. Hvis en eller flere ansatte driver med reklame her i forumene så har vel ikke det noe å si hvis de ikke snyter folk. De fleste her klarer vel å surfe rundt etter de beste prisene! Gi oss noen klare eksempler! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: ShitHead_No skrev (2002-04-22 10:15):Hvorfor driver dere på med denne hetsingen av Netconnection. dere=normal. han gjør riktignok mye ut av seg, men han er jo vare en person :wink: Quote: Jeg har riktig nok aldri bestillt derfra, men denne hetsingen gjør at jeg kommer til å bestille derfra på ren trass!! Hva er det som er så galt med de? Har de ikke klart å levere til riktig tid eller pris? Er det ikke det som er det riktige? for en tid tilbake drev NC med veldig mye snikreklame her på forumet. De gav seg ut for å være fornøyde kunder i egen butikk for å gi seg selv er godt rykte. Dette slo jo til de grader tilbake på dem når det ble oppdaget. Detter er i følge norsk reklamelov villedende, og dermed forbudt, reklame. Mange her på forumet følte seg snytt av NC. Det handler om en prinsippsak. Man ser at man gjentatte ganger har blitt løyet til, noe som skaper en misstillit. Jeg er enig i at NC gjorde en stor feil i begynnelsen der, men det beklaget de. Beklagelig vis har dette skapt en enorm misstillit hos enkelte forumbrukere (normal :wink: ) som ikke klarer å se NC nevnt i en post uten at han instinktivt antar at "nå er de i gang igjen". Jeg synes det er ille når man begynner å gå på HW-folka fordi de ikke tar aksjon overfor noe som man ikke har bevis for engang. Quote: Hadde normal vært litt mer saklig så hadde han trukket fram konkrete eksempler på hva som er galt. Hvis en eller flere ansatte driver med reklame her i forumene så har vel ikke det noe å si hvis de ikke snyter folk. De fleste her klarer vel å surfe rundt etter de beste prisene!Gi oss noen klare eksempler! Han har forsåvidt gitt eksempler, problemet er bare at fyren exploderer hvis man prøver å hinte på at det er indisier han legger fram. Hans misstillit til NC er så stor at han mener det er helt logisk å anta at søkte beviser er helt sikre (kan det ikke bevises at det ikke er NC er det det helt sikkert). Personlig var jeg enig i argumentene mot NC når dette startet, men nå begynner normal å høres ut som en konspirasjonsteorist som hører hjemme på lukket avdeling. Lenke til kommentar
normal Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 LOL Tydeligvis noen som enda ikke har fått med seg HELE orginalmeldingen hvor de både avslører seg, innrømmer, lover bedring FOR Å SÅ NYLIG BLIR TATT ATTPÅ ENGANG. Vær så snill da gutter, sett dere inn i hele saken SELV før dere begynner å syte på at jeg ikke har saklige begrunnelser. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...tart=0&replies= De siste dagene har det faktisk kommet uvanlig mye FOR netDIScon i denne saken, så jeg synes dette ligner på at netDIScon har fått seg nye ip-adresser og kjører en storstilt "redningspakke", men nok om det Men hvorfor i svarte har dere så mye tålmodighet med disse folka da? Hva har dere til overs for slik måte å etablere en bedrift på? Mener dere at uærlighet altså SKAL lønne seg, bare man ETTERPÅ innrømmer det og lover å bedre seg for å så dumme seg ut igjen. Har dere ingen selvrespekt som forbrukere? Hva hvis alle skulle holde på slik? HVEM hadde i det hele tatt HØRT om netDIScon som nå antagelig tjener fett på naive sympatifolk som ikke kjenner saken skikkelig (DERE!) før de begynte med denne reklameringen. TENK dere litt om. Jeg slenger ordet over til dere... og lov meg å SETT DERE INN før dere uttaler dere Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 nå ble det stille her ja... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: Corleone skrev (2002-04-22 03:15):Synes denne diskusjonen begynner å bli litt vel useriøs. Takk for meg! *Hint* *Hint* Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 17:09, normal skrev:nå ble det stille her ja... EN VELDIG HØY LYD!!!!!!!!! ikke nå mer Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-23 20:40, Corleone skrev: Quote: Corleone skrev (2002-04-22 03:15): Synes denne diskusjonen begynner å bli litt vel useriøs. Takk for meg! *Hint* *Hint* LOL hva var useriøst med måte jeg skrev det på? Unnskyldning for å ikke ha noe godt svar? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: normal skrev (2002-04-24 17:38):LOL hva var useriøst med måte jeg skrev det på? Unnskyldning for å ikke ha noe godt svar? Nå var det meninga at jeg skulle hold kjeft, men skitt la gå! Hvis du vil vite det så handler jeg hos Microplex og kun hos Microplex. Jeg er en privatperson som har stor glede av å lese de idiotiske innleggene dine, og i tillegg gjør narr av deg. Jeg bestemte meg nettopp for å drite i deg og bruke livet mitt til noe nyttig i stedet. Derfor så kan du dra til helvette og fortsette å bæse over en feil Netconnection gjorde for noen måneder siden. Takk for meg din elendige oter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg