[nicko] Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Danger Den maze 3 som har vært diskutert her før er nå å få tak i.... Løp og kjøp denne deilige vannblokka!!! http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Oops, så ikke at den ikke er på lager før 31, men det er jo ikke lenge til da. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:39, Corleone skrev:Hvor er du normal? :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:39, Corleone skrev:Hvor er du normal? Hva mener du med det?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Normal er ganske anti-NetDisConnection :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Skal vi ha en ny debatt om netconnection igjen nå da? Alle vet at de driver med snikreklame, så la det ligge. Foreløpig er netconnection det eneste stedet i Norge(for alt jeg vet) som har denne blokka. Jeg er enig at netconnection er sleipe, men jeg ville bare opplyse til alle andre som kunne være interressert. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Trur ikke dette var ment som noen dissing av NetConnection, bare en liten mimrestund om vår alles kjære "normal" :wink: Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 hva F A E N er dette for noe da :wink: (yes im back, bad) alle burde da vært temmelig opplyst på at man I K K E kjøper fra rasshølene på netDISconnection uansett om de GIR vekk blodtrimmede vapoer det netDIScon driver med er ikke bare sleipt... det er ULOVLIG, det er konkurransehemmende (de virkelige dyktige fokka slipper ikke til, eller ikke like godt pga noen fjortisser som driver på med denne typen spam.) umoralsk, det ødelegger forumet og svekker troverdigheten til b¨de forumet og hardware.no tenk dere godt om: de småkapitalistiske fjortissene som fyller mailboksen deres med spam og ****skap du ikke har bedt om å få i et banka kjør; ville du egentlig kjøpt en eneste vifteskrue av dem selv om de var evt (MERK evt, KANSKJE, MOT FORMODNING) noeon få lusne kroner billigere enn konkurrentene som på hardt og ærlig vis opparbeidet seg et navn gjennom kunnskap og økonomisk satsing (stor RISIKO) for å bygge seg opp et navn og rykte. ville du uten videre gått til disse snørungene (btw. herre for et TØFFT NAVN A GUTTER!!! KOMMIRENNÅ! og støttet denne form for virksomhet: er du virkelig så BILLIG hele deg at du lar deg rive med som et lite halvfordervet kjøttstykke og råtner ned helle denne fantastiske bransjen? DU kan avgjøre dette, ikke la oss trykke hele bransjen, hobbyen våres... hele SAMFUNNET sier jeg , gutter... ned i dritten (løfter en pekefinger opp i ansiktet på deg og smiler varmt i en råkjekk bevegelse ala jensern etter gallupmålinga ) http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=54&start=20&21 [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-15 23:26 ] Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 22:50, CannoliBoy skrev:Trur ikke dette var ment som noen dissing av NetConnection, bare en liten mimrestund om vår alles kjære "normal" :wink: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Nå skjønner jeg hva dere mener:lol::lol: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Normal; Takk for at du lar meg falle inn i latterfull søvn i kveld Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 normal er kanskje fra en webshop som fortvila prøver å "senke" en konkurrent som faktisk fikk mye reklame ut av den tråden *erte* Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-15 23:24, normal skrev:hva F A E N er dette for noe da :wink: (yes im back, bad) alle burde da vært temmelig opplyst på at man I K K E kjøper fra rasshølene på netDISconnection uansett om de GIR vekk blodtrimmede vapoer<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-15 23:26 ]</font> Yeah yeah - her formelig skummer det rundt kjeften paa normal . Godt man har sterke meninger. Lenke til kommentar
normal Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-16 11:29, Corleone skrev:normal er kanskje fra en webshop som fortvila prøver å "senke" en konkurrent som faktisk fikk mye reklame ut av den tråden *erte* eller kanskje ikke. kanskje bare en forbruker som verdsetterærlighet og ikke liker å bli forsøkt lurt opp i netDISconnections (omg det teite navnet skurrer i hjernestammen hver gang jeg tenker på det) sitt helvetes n00b reklameringsprogram som faktisk lønner seg for disse bandittene pga noen køkkhovver uten selvrespekt kjøper fra dem allikevel pga de har spart inne noe digre summer på reklamering som de nå gir LITT tilbake på prisene. sku vært skutt og heng hele ***** bandittcrewet spør du meg (la oss si du gjør det... bla tilbake i meldingene mine og se argument) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 16:29, normal skrev: Quote: On 2002-04-16 11:29, Corleone skrev: normal er kanskje fra en webshop som fortvila prøver å "senke" en konkurrent som faktisk fikk mye reklame ut av den tråden *erte* eller kanskje ikke. kanskje bare en forbruker som verdsetterærlighet og ikke liker å bli forsøkt lurt opp i netDISconnections (omg det teite navnet skurrer i hjernestammen hver gang jeg tenker på det) sitt helvetes n00b reklameringsprogram som faktisk lønner seg for disse bandittene pga noen køkkhovver uten selvrespekt kjøper fra dem allikevel pga de har spart inne noe digre summer på reklamering som de nå gir LITT tilbake på prisene. sku vært skutt og heng hele ***** bandittcrewet spør du meg (la oss si du gjør det... bla tilbake i meldingene mine og se argument) Wow, seks linjer uten komma eller punktum. Min gamle norsklaererinne ville ha spunnet i graven, hadde hun vaert doed. Ellers, du mener de burde vaert _baade_ skutt _og_ hengt? Festlig. I middelalderen var det ogsaa dem som mente at "hanging is too good for them". Loesningen deres var da aa laa en person faa en loekke rundt halsen, mens han stod paa bakken, og heise ham opp til haelene loeftet seg. Saa skar de et lite snitt vertikalt over navlen, akkuratt stort nok til aa stappe inn haanda. Deretter fisket de inn til de fikk tak i en tarm, og begynte aa saaaaaaakte trekke ut innvollene, og brenne dem paa en liten grill rett foran stakkaren. Dette gjorde da seff at karen kastet opp, noe som er vanskelig naar du blir delvis strupt, og ogsaa vondt naar innvollene ikke helt er der de skal. Slik kunne de holde paa i timesvis. Noe for khosethl? Lenke til kommentar
normal Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 16:42, DrDoogie skrev: Quote: On 2002-04-17 16:29, normal skrev: Quote: On 2002-04-16 11:29, Corleone skrev: normal er kanskje fra en webshop som fortvila prøver å "senke" en konkurrent som faktisk fikk mye reklame ut av den tråden *erte* eller kanskje ikke. kanskje bare en forbruker som verdsetterærlighet og ikke liker å bli forsøkt lurt opp i netDISconnections (omg det teite navnet skurrer i hjernestammen hver gang jeg tenker på det) sitt helvetes n00b reklameringsprogram som faktisk lønner seg for disse bandittene pga noen køkkhovver uten selvrespekt kjøper fra dem allikevel pga de har spart inne noe digre summer på reklamering som de nå gir LITT tilbake på prisene. sku vært skutt og heng hele ***** bandittcrewet spør du meg (la oss si du gjør det... bla tilbake i meldingene mine og se argument) Wow, seks linjer uten komma eller punktum. Min gamle norsklaererinne ville ha spunnet i graven, hadde hun vaert doed. Ellers, du mener de burde vaert _baade_ skutt _og_ hengt? Festlig. I middelalderen var det ogsaa dem som mente at "hanging is too good for them". Loesningen deres var da aa laa en person faa en loekke rundt halsen, mens han stod paa bakken, og heise ham opp til haelene loeftet seg. Saa skar de et lite snitt vertikalt over navlen, akkuratt stort nok til aa stappe inn haanda. Deretter fisket de inn til de fikk tak i en tarm, og begynte aa saaaaaaakte trekke ut innvollene, og brenne dem paa en liten grill rett foran stakkaren. Dette gjorde da seff at karen kastet opp, noe som er vanskelig naar du blir delvis strupt, og ogsaa vondt naar innvollene ikke helt er der de skal. Slik kunne de holde paa i timesvis. Noe for khosethl? hehe, vi tenker likt morsomt inlegg pent skrevet, cameratski [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-17 17:35 ] Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 flere enn meg som er litt lei av netconnection? bare å la vær å handle der da... man har jo nok av seriøse folk å handle hos. det Microplex ikke kan skaffe er ikke verdt å ha. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har ikke hatt problemer med netconnection jeg, faktisk er jeg meget fornøyd med servicen derfra. Jaja, kanskje er/var jeg heldig... får se, tenkte å bestille meg en Maze 3.1 blokk og 226W peltier (må jo teste dem) derfra så får vi se om "hellet" holder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg