kesse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan det være at en pc er for "bra" for å kjøre et spill? jeg er en trofast cm3 sliter. kjøpte meg i går en pc abit an7 amd athlon xp3000+. men når jeg spiller cm, så hopper den ut av spillet når jeg har spillt i 10min ca. noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, det kan være at PCen er for "Bra" for spillet Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) cm3 ? Championship Manager.. hvilken grafikkort bruker du ? men nytt hk.kansje du må avaktivisere fastskriv og sette agp til x4 i smartgart(ati-kort) se også på tempen din på cpu. Endret 11. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du editerte visst posten din Traxco, du hadde skrevet noe sånt som "cm3 er dette er gammelt spill!?!" Det er vel snart fem år gammelt nå? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg bruker Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 64MB , men skal det ha noe å si?? Men tidligere har jeg også slitt med å spille cm3. hadde et litt eldre asus hoved kort med 768mb ram. Men da ville ikke spille starte, tok ut 256mb ram sånn at det sto i igjen 512. Da virket det som en drøm.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 For å si det sånn, det er ingen nyhet at CM kan være litt vrang, spesielt på nyere hardware. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Du editerte visst posten din Traxco, du hadde skrevet noe sånt som "cm3 er dette er gammelt spill!?!" Det er vel snart fem år gammelt nå? jo,beklager,søkte etter spillet.. eneste jeg fant var Championship Manager.vet ikke så mye om slike spill,derfor ble jeg usikker Endret 11. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan godt hende den er for god ja, men prøv å kjør spillet i kompitabilitet til win 98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå