jingt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan jeg bruke viftestyring for å regulere hvor katoder skal lyse? Skal ha 2 sånne på en inverter. Hvis jeg bruker 3-4 pin adapter, tror dere det fungerer? Hva syns dere om dette kabinettet. skal ha dette vinduet. Venter til stårnippelen kommer før jeg kjøper. For jeg skal modde litt. Sette inn noen vifter til og lignende. Vet noen om de temperaturmålerne som følger med kabinettet er flate? Siden jeg skal ha uv-katoder, så har jeg tenkt å tegne litt på lederne på kortet. Denne fluoriscerende pennen?? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ja hjelp han.. hadde tenkt å poste en tråd om det samme selv.. ingen som veit det... hadde jo vært kjekt da å kunne regulere det.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Vet ikke jeg, men det er jo bare å prøve Funker det så funker det, funker det ikke sååå... kanskje det er noe som blir ødelagt Tror ikke det skal gå utover noe annet enn innverteren eller katodene i så fall. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja du kan velgjøre det slik, med en 3-4 pin overgang. Har ikke tenkt på det faktisk men det er jo UV katode, de lyser jo ikke så sterkt og det følger jo med av/på brytere til invertern. Men det skal kunne gå. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 lets try.. prøver i morra.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 har ikke kjøpt noen ting. Bare planlegger men ville bare vite det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) jeg kan fortelle de om det gikk bra eller ikke i morra.. edit: glemte å si at jeg har 2 av den samme viftestyringa selv.. Endret 11. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 jeg kan fortelle de om det gikk bra eller ikke i morra.. edit: glemte å si at jeg har 2 av den samme viftestyringa selv.. gikk det bra?? hvis det har gått bra så kan man få akkurat den fargen man vil da!! Blande de forskjellige katodene. man kan f.eks. få mørkegrønn og lysegrønn, hvis man blander gul og grønn, avhengig av hvor sterkt blåen lyser og hvor svakt gulen lyser Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har akkurat den samme viftestyringen selv, og regulerig av katodelys funker fett! det følger med 3til2 pin i pakka, så du kan glatt styre en katode (opp til 2 lys) uten å måtte kjøpe noe ekstra.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg kan fortelle de om det gikk bra eller ikke i morra.. edit: glemte å si at jeg har 2 av den samme viftestyringa selv.. gikk det bra?? hvis det har gått bra så kan man få akkurat den fargen man vil da!! Blande de forskjellige katodene. man kan f.eks. få mørkegrønn og lysegrønn, hvis man blander gul og grønn, avhengig av hvor sterkt blåen lyser og hvor svakt gulen lyser Hvis man skal kunne regulere hver lys for seg selv, måtte man i tilfelle hatt to invertere. Hvis ikke man gjøre syke loddeting som meg og klipper den ene ledningen fra invertern til katoden og setter på en rheostat. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det går ikke, satte mine på 5 v jeg, da lyste halve katoden.. om det er målet så ok PS. Sunbeam katoder jeg brukte. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 men den viftestyringa tar opp til 20a på vær kanal. sorry folkens at jeg ikke har testa det enda men har ikke hatt tid.. masse prøver og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå