Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel reduserer prisene fra september!

Anbefalte innlegg

Ah - NGT setter ned prisen fra første september :) Fikk akkurat en mail om at mitt Delta 3000 abonement skal gå ned fra kr. 648,- til kr. 498,- :D

Flere som har fått vite om deres abonement skal settes ned i pris?

Kanskje vi skal tro på utsagnene om ADSL2+ virkelig kommer til høsten?

Endret av netphreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har vel kanskje noe med at det skal begynne med ADSL 2 til høsten.

men 3Mbit hadde ikke vert dumt nei... :p

Hmm prisene blir helt herpa om det du skrev er sant

DSL Alpha 800 (800/256) * 338,- 429,- 388,- 338,-

ADSL Bravo 1200 (1200/384) 398,- 498,- 448,- 398,-

ADSL Charlie 1700 (1700/512) 498,- 598,- 548,- 498,-

ADSL Delta 2400 (2400/640) 598,- 698,- 648,- 598,-

ADSL Delta 3000 (3000/704) 648,- 748,- 698,- 648

da må de justere alle

Delta 3000 kan jo ikke være feks billigere enn Delta 2400 da må den også ned i pris.

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke på det som "melking" på lik linje med ISDN. Selv har jeg benyttet meg av BGNetts minipris-kampanje (800/300kbit til 196kr måneden), vel vitende om at bedre tilbud kommer snart.

Det gjør bredbånd mer og mer attraktivt for mannen i gaten, og så snart VG/Dagbladet kommer med artikkelen "Ring så mye du vil for 350kr måneden!" hvor de tar for seg et hvilketsomhelst billig ADSL-abonnement og Telio, vil flere og flere komme på nett. Telenor vil også miste flere og flere kunder, og til slutt går de konkurs og blir brent på bål i gatene. :)

Bra ting skjer i fremtiden, med andre ord.

Lenke til kommentar
Telenor vil også miste flere og flere kunder, og til slutt går de konkurs og blir brent på bål i gatene. :)

Bra ting skjer i fremtiden, med andre ord.

Jeg stiller med Marshmellows.. :p

For å være litt seriøs lurer jeg på hva som skjer rundt hos de andre leverandørene. De kan ikke komme etter hele tiden, det innser de sikkert selv. Kan godt være at det er noe skikkelig bra i vente?

Lenke til kommentar
ADSL2 ? er det noe sånn Fiber-100mbit oplegg?

nei det er ikke fiber.adsl 2 er det samma som den vanlige adsl vi har idag men en annen tenknologi. med nye modemer og oppgradering i sentralen der du bor. all aldsl eller dsl teknologi går via kobber (tlf linje)

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar

Her er mailen jeg fikk fra NGT i går:

NextGenTel er best på pris i forhold til ytelse, og vi har nok en gang satt ned prisen på bredbåndet ditt. Prisen på Delta 3000 er satt ned med hele 150

kr pr måned.

Vi gir deg skikkelig kraftig bredbånd og mest for pengene!

Prisendringen vil gjelde fra og med september 2004.

For spørsmål eller henvendelser ber vi deg ringe oss på 07979 (hverdager 8-21, lørdag 10-17) eller benytte kontaktskjemaet på våre kundesider

http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema/.

Eventuelle svar på denne eposten blir dessverre ikke lest.

Se forøvrig også http://nextgentel.no/kundesider. Her vil du blant annet finne en spørsmål- og svarside.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel

-------------------------------------------------------

Det kan kanskje oppstå noe forvirring når jeg nevnte prisen 498,- Jeg har 2 års binding med 9 mnd igjen. Dagens pris er 648,- Trekk fra 150,- og du får 498,-

Lenke til kommentar

Hei netphreak!

Jeg hoppet jo rett på telefonen siden jeg så denne posten din,grunnen er jo at vi har samme abonnement (Delta 3000) og jeg betaler 798,- kr med 2 års bindingstid, har vel ett par mndr igjen (ikke 648,- , som vil gjelde fra september 2004).

Dette fikk jeg bekreftet etter en telefonsamtale med Ngt kundeservice for 5 minutter siden , "faktureringen 798,- er riktig trekk og 648,- vil gjelde fra september". Så den nye prisen på Delta 3000 blir nok ikke 498,- ,men 648,- :mad:

Mvh,

Fluxor

Endret av Fluxor
Lenke til kommentar

åååh jeg gleder meg til 46mbit!! *bor under 750 meter unna sentralen:]*

... Tror du virkelig du får den hastigheten :-)

Om ti personer på samme sentral har bare 20mbit/s adsl 2++ hver så kommer dette til å sprenge kapasiteten til den sentralen mange ganger.

Mer enn oversalgsfaktoren NGT allerede opererer med.

Men ja det begynner å bli seriøst billig for tiden. Flere som tilbyr 3k men NGT er vel billigst på den hastigheten.

Lenke til kommentar

Uff, noe så flaut! Noen ganger henger bare ikke hodet med :(

Altså - delta 3000 koster 798,- !!! Den nye prisen blir 648,- !!!

Fikk bare den mailen, husket ikke helt hva jeg betalte for linja og tok en titt på www.nextgentel.no og trakk fra 150 spenn - noe luringene hadde gjort for meg allerede :/

Jaja, i hvertfall tipper jeg nye abonnenter får de nye prisene fra i dag. Ellers er det vel en noe missledende markedsføring å liste en tjeneste med priser som er gjeldene "snart"?

Sorry folkens :( Men 648,- æ'kke så gæli' det heller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...