Cursed Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har lånt spillet av en venn , men nå har jeg kjøpt mine egne kopier av spillet, og så lurer jeg på om det er mulig å bytte cdkey uten å reinstallere spillet? Ja, jeg er lat. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det finnes noen programmer som kan gjøre det. Søk på Google så finner du dem nok. Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det ikke bare lettere å avinstallere det og installere det på nytt igjen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 KAN jo rote i registeret. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 KAN jo rote i registeret. han kan jo rote i registeret, men liten vits i det da cd-key ligger i den største fila i wc3-mappen skulle gjerne sagt hva den heter, men har ikke spillet installert nu Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Se nede på høyre-siden her Lenke til kommentar
Magus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Her er en direkte link til en CD key changer jeg fant: http://www.thaigaming.com/download/tgdownl...8a3d75cc27025dc Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er et ganske kjent fenomen at flere "CD-Key changere" stjeler dine nøkler, ikke bare de du skriver inn i programmet, de søker også igjennom registeret ditt og snapper opp "interessante" nøkler. Nøklene blir automatisk sendt med e-post til en fastbestemt adresse. Jeg vil av denne grunn anbefale å ikke bruke slike programmer, finn heller nøkkelen i registeret og bytt der, eller installer spillet på nytt. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ikke la Odex skremme deg. Som allerede sagt er ikke keyen i registeret, og replays.net er en seriøs side med både key changer og no-cd key som du kan bruke uten problemer. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det er ikke skremsel jeg kommer med, det er en faktaopplysning. Det gjelder såklart ikke alle key-changere, men mange av dem. Til diverse spill. Nøkkelen trenger heller ikke å være i registeret for å bli stjålet. Endret 12. juni 2004 av odex Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er ikke skremsel jeg kommer med, det er en faktaopplysning. Det gjelder såklart ikke alle key-changere, men mange av dem. Til diverse spill. Nøkkelen trenger heller ikke å være i registeret for å bli stjålet. Nemlig Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Støtter odex her, det han sier er helt korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå