Sir_cruz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg har disse gail passer alle 3200 fint med dem ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 de hær var billige da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=SER og det er PC3200 og der er vell bra. er ikke sånn heat greie på da. men det bør jeg ikke ha Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er alltid en fordel og ha lik ram, dvs samme produsent og type, men jeg tror ikke det skal gi deg noen problemer å bruke disse andre sammen med gail. Uansett bør du skjekke hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt om de har testet disse rambrikkene, har de testet de og de ikke funket bør du ikke kjøpe dem. At det ikke er heat spreader på rammen har ingenting å si så lenge du ikke har tenkt å klokke den noe særlig, og ombestemmer du deg er det mulig å få tak i løse ramkjølere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvis du hadde hatt litt mere informativ emne i denne threaden så hadde den kanskje fått lov til å leve videre, men emne er for dårlig til at jeg kan la dette gå. Stenges pga dårlig topicbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg