Solemdal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) God ettermiddag. Min far's PSU (Strømforsyning) tok kvelden her en dag. Han har nå bestemt seg for å kjøpe nytt kabinett, med power. (I og med at kabinettet hans bråker) Om dere ville finne et kabinett/m power ATX, så hadde det vært kjempe flott. (Han vil også ha USB/Firewire fremme ved kabinettet) Prisen må være under 1000,- Takker på forhånd. -Clixz Endret 11. juni 2004 av clixz_ Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kjøp et aopen h600b, har jo hørt så mye bra om denne, får min i posten i morgen! Det koster 750 kr på netshop, men bare stromforsyningen er en F/S 350w, den koster alene 600 kr!!! Du får mye for penga;) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 de har akkurat det samme på psdata .. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Okei, viste jeg ikke Jeg bare ga netshop som eksempel siden jeg er svært fornøyd med de:) Har ikke brukt psdata før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå