Gå til innhold

Tastatur med "knekk"

Anbefalte innlegg

Hepp sann!

For noen år tilbake i tid, så snublet jeg over Logitech sine Pro Keyboard, og ble frelst..

Et ekte skikkelig tastatur, med "knekk" så jeg slipper å knekke håndledda mine når jeg skal taste..

men etter intens bruk, så nærmer tastaturet mitt seg døden...

Og til min store skuffelse så har Logitech sluttet å produsere disse tastaturene (har dem kun i trådløst, som ikke er et alternativ).. Veslemjuk sitt liker jeg ikke..

Noen som kan gi meg noen råd om hvor jeg kan finne Tastaturer med "knekk" (Natural Keyboards heter det vel) ??

Jeg ville vært dypt takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg!

-castor-/-stein.erik-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den trådløse versjonen av dette og er MEGET fornøyd. HAr hatt dette i over 1 år nå og kan ikke merke noen stor forskjell fra dag en til i dag.

Du kan evt. bruke det trådløse tastaturet og så har du en vanlig mus med tråd ved siden av.

Har ikke merket noen ulemper i spill med det trådløse.

Har det derimot i noen spill der feks. i black & white jeg ikke klarte å gi uvesenet mitt bank. Førte til at de satt til livs hele landsbyer i gangen. Litt dumt, men kunne ikke ofre musen så da bytta jeg spill heller.

Bruker lite batteri, tror jeg har skifta batteri 3 ganger siden det var nytt.

Lenke til kommentar

Jeg har et trådløst fra før, det er derfor jeg sier at det ikke er et alternativ.

Men du har rett som du sier, det er et godt tastatur, men det er ikke som det andre :smile: (men jeg bruker nå det trådløse. selv om det er dedikert en pc, jeg ikke drar med meg på LAN.)

I mine villeste fantasier, så har jeg en drøm om et tastatur, med knekk og usb.. men ergonomi er visst ikke så populært lenger.. ;( siden man var nødt til å lære seg touch for å bruke det...

-castor-

Lenke til kommentar

Jeg har en natural keyboard med ledning med ps/2. Jeg ble vant med den etter noen få timer, og sånn som navnet sier, det føles ganske naturlig å bruke den.

Men nå som jeg har kjøpt meg bærbar så pleier jeg som regel å bruke den standard tasaturet. Det tok også litt tid å bli vant med den, men nå går det fort å skrive.

Natural keyboard er helt genial egentlig, når man bruker den så lærer man å skrive "riktig".

Lenke til kommentar

Bruker ikke akkurat touch metoden, men tror fingra mine har det bedre nå med knekk en uten. Hendene ligger bedre og vinkelen på armene er bedre.

Brukte 2 -3 timer på å venne meg til beistet (Veldig stort i forhold til vanlige), men etter de få timene er det fryktelig å gå tilbake til vanlige tastatur.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 17:50, Krishell skrev:

se her
mye bra

Jeg må nå si at det var en del forslag på den siden :smile: (både gode og ikke fullt så gode) men det var noen svin-dyre der da..

tror vi må engasjere noen fysioterapauter el. som kan skape litt debatt runt PC og ergonomi :smile:

-castor-

ps! jeg er enig med dere alle jeg :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har et Microsoft Natural keyboard jeg kjøpte på Lefdal for et par år siden, den er med ledning og er rimelig fornøyd med den.

jeg tror jeg har sett den på en av webshopene husker ikke hvem.

men det er vel et alternativ til den logitech'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...