Gå til innhold

Klage på regning

Boralis

Anbefalte innlegg

Jeg har idag motatt Deres opphissede brev vedrørende regning jeg skylder Dem . De påstår der at de kan lage problemer for meg ettersom De synest regningen skulle vært betalt for lenge siden , og at de ikke kan forstå at dette er gjordt .

Når de taler om problemer , la meg komme med noen opplysninger :

I 1982 kjøpte jeg et sagbruk på avbetaling . Året etter en oksekjerre og tømmervogn , to hester , et gevær og to drektige kviger .

I 1984 døde min far , og min bror ble voldtatt . En annleggsarbeider satte barn på min datter , og jeg var nødt til å betale doktoren dyrt for at bastarden ikke skulle bli min slektning .

I 1985 fikk min sønn kusma som gikk rett i ballene på ham , så han ble nødt til å kasterere seg for ikke å krepere . Samme år var jeg ute på fiske , båten gikk rundt og jeg mistet den største fisken jeg hadde sett . To av sønnene mine druknet også . Ingen av dem var han som var kastrert .

I 1986 stakk kona av med en pakistaner . så jeg måtte gifte meg med tjenestejenta for å holde utgiftene nede . Hun var kald som en potet , og jeg hadde problemer med å få det til å gå for henne . Så jeg konsulterte doktoren , og han ga meg det råd å skape spenning når hun begynte å bli opphisset . Følgelig tok jeg et gevær og la i senga , og når jeg syntes tida var inne stakk jeg geværet ut av vinduet og trakk av . For å gjøre en lang historie kort , frua skeit i senga , jeg skvatt til og skjøt den beste kua jeg noensinne har hatt .

I 1987 brant løa ned , og jeg begynte å drikke . jeg sluttet ikke med det før det eneste jeg hadde igjen var ei vanntett klokke og nerveproblemer . En tid gjorde jeg ikke annet enn å trekke opp klokka og springe å pisse .

Neste år tok jeg fornuften fatt og besluttet å gjøre et nytt forsøk . Jeg kjøpte en selvbinder , et trøskeverk og en møkkaspreder . En storm raste forbi og knuste trøskeverket og blåste resten på havet . Frua slo seg sammen med en knivsliper , og en bastard skjøt gammeloksen . Nå er jeg så fattig at hadde det kostet penger for å skite , så hadde jeg vert nødt til å spy .

Å forsøke å få penger av meg ville være like vanskelig som å stappe smør i ræva på en villkatt med en strikkepinne .

Så sier de att de skal prøve å lage problemer for meg . Det eneste jeg kan si :

De er hjertelig velkommen.

Beste hilsen xxxxx

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...