Boralis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jeg har idag motatt Deres opphissede brev vedrørende regning jeg skylder Dem . De påstår der at de kan lage problemer for meg ettersom De synest regningen skulle vært betalt for lenge siden , og at de ikke kan forstå at dette er gjordt . Når de taler om problemer , la meg komme med noen opplysninger : I 1982 kjøpte jeg et sagbruk på avbetaling . Året etter en oksekjerre og tømmervogn , to hester , et gevær og to drektige kviger . I 1984 døde min far , og min bror ble voldtatt . En annleggsarbeider satte barn på min datter , og jeg var nødt til å betale doktoren dyrt for at bastarden ikke skulle bli min slektning . I 1985 fikk min sønn kusma som gikk rett i ballene på ham , så han ble nødt til å kasterere seg for ikke å krepere . Samme år var jeg ute på fiske , båten gikk rundt og jeg mistet den største fisken jeg hadde sett . To av sønnene mine druknet også . Ingen av dem var han som var kastrert . I 1986 stakk kona av med en pakistaner . så jeg måtte gifte meg med tjenestejenta for å holde utgiftene nede . Hun var kald som en potet , og jeg hadde problemer med å få det til å gå for henne . Så jeg konsulterte doktoren , og han ga meg det råd å skape spenning når hun begynte å bli opphisset . Følgelig tok jeg et gevær og la i senga , og når jeg syntes tida var inne stakk jeg geværet ut av vinduet og trakk av . For å gjøre en lang historie kort , frua skeit i senga , jeg skvatt til og skjøt den beste kua jeg noensinne har hatt . I 1987 brant løa ned , og jeg begynte å drikke . jeg sluttet ikke med det før det eneste jeg hadde igjen var ei vanntett klokke og nerveproblemer . En tid gjorde jeg ikke annet enn å trekke opp klokka og springe å pisse . Neste år tok jeg fornuften fatt og besluttet å gjøre et nytt forsøk . Jeg kjøpte en selvbinder , et trøskeverk og en møkkaspreder . En storm raste forbi og knuste trøskeverket og blåste resten på havet . Frua slo seg sammen med en knivsliper , og en bastard skjøt gammeloksen . Nå er jeg så fattig at hadde det kostet penger for å skite , så hadde jeg vert nødt til å spy . Å forsøke å få penger av meg ville være like vanskelig som å stappe smør i ræva på en villkatt med en strikkepinne . Så sier de att de skal prøve å lage problemer for meg . Det eneste jeg kan si : De er hjertelig velkommen. Beste hilsen xxxxx Endret 13. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm, har han hatt problemer tro? Nei aldri. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har du tlf nummeret hans? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 LOL! Jeg håper virkelig den var fake! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) LOL! Jeg håper virkelig den var fake! I sekund that (eg må lære meg og skrive rett) Endret 13. juni 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå