genser Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) på telebutikken.no koster SX1 3119 kr (inkludert frakt). På Lefdal koster samme telefon 3995 kr. Dette gir en differanse på 876 kr. 50% av dette er 438 kr. Telebutikken sin pris, minus 438 kr blir da 2681 kr. Du sitter igjen med den mest funksjonsrike mobilen på det norske markedet, til en pris på knappe 2681 kr. Dette synes iallefall jeg er sykt. For de som ikke har altfor mye penger (sånn at de ikke har råd til å bruke 4-5 tusen) får de likevel den mest funksjonsrike mobilen for drøye to og et halvt tusen kroner. Bare syntes dette var så billig at jeg ville dele det med dere. Enkel regning. "7610 er bedre enn SX1" osv er en diskusjon som ikke hører hjemme i denne tråden Are edit: skulle bare nevne at til gjengjeld er billigste resultat for T630 i prisguiden på 4 kr mer, og det er UTEN frakt. Endret 11. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 på telebutikken.no koster SX1 3119 kr (inkludert frakt) Funnet av meg Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva så med smartclub som har 200% prisgaranti, noen som har prøvd det hos dem? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 på telebutikken.no koster SX1 3119 kr (inkludert frakt) Funnet av meg Korrekt. prudent: Tror desverre ikke SmartClub sin pris gjelder for nettbutikker. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det der var utrolig billig! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 prudent:Tror desverre ikke SmartClub sin pris gjelder for nettbutikker. Nei, den gjør ikke det.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sx1 koster(t) 1496,- på 1496,- med NetCom youngtalk, skjenner flere som har bestilt den.. og det er billig! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) har telebutikke (nette), samme pris som telebutikk (lokal)? eller er det forskjell? Endret 11. juni 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er nok dyrere i butikken enn på nettet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er nok dyrere i butikken enn på nettet. såklart for butikkene må jo ha onn mere penger siden de har jo et lokale som de leier, strøm, ansatte osv som må lønnes, mens en nettbutikk kan greie seg med under halvparten.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 nå kan du få sx1 på siba for 990 kr, med netcom active talk abonnement, da begynner det å bli billig da selv med det dyre abonnementet mvh nerd-light Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 På mobilland.no får du den uten binding og operatørlås for 3198 inkl. porto! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er nok dyrere i butikken enn på nettet. såklart for butikkene må jo ha onn mere penger siden de har jo et lokale som de leier, strøm, ansatte osv som må lønnes, Avanse heter det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Er nok dyrere i butikken enn på nettet. såklart for butikkene må jo ha onn mere penger siden de har jo et lokale som de leier, strøm, ansatte osv som må lønnes, Avanse heter det. Datating forklarte det mye bedre enn bare bruk av ordet "avanse" ville gjort. Nettbutikker trenger jo også avanse, you know. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er jo avanse. Alle her vet jo hva avanse er, håper jeg. Selfølgelig har nettbutikker og avanse, men den blir mindre grunnet de har som regel bare 1 lagerbygning/lokal. Enn Elkjøp som har lokaler i hver by. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Lurte faktisk på å gå tilbake til SX1 igjen. Er veldig godt tilbud dette. Men finner ingen Lefdal i Oslo- området som har den på lager.. Håper bare FW har blitt bedre etter 06 som var den siste jeg hadde på min gamle SX1... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Lurte faktisk på å gå tilbake til SX1 igjen. Er veldig godt tilbud dette. Men finner ingen Lefdal i Oslo- området som har den på lager.. Håper bare FW har blitt bedre etter 06 som var den siste jeg hadde på min gamle SX1... Du merker garantert forskjell på FW12 og FW6. Det kan jeg personlig garantere Får håpe den kommer på lager snart da, for dette er jo virkelig et røverkjøp. Savner min litt. Jaja.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Får håpe den kommer på lager snart da, for dette er jo virkelig et røverkjøp. Savner min litt. Jaja.. Med mindre man er veldig ung, eller veldig lite kredittverdig; hvorfor ikke bare kjøpe den med Netcom EasyTalk? Det blir jo enda billigere enn å styre med Lefdal: 1494 (telefon) + 784 (fastavgift og innmelding) + 75 (frakt) = 2356,- SIM-kortet kan man vel slenge i en skuff om man ikke har bruk for det, eller ha som backup for utenladsturer hvor prepay-abbonementene ikke er så solide. Endret 18. juni 2004 av qwert Lenke til kommentar
-M- Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 SIM-kortet kan man vel slenge i en skuff om man ikke har bruk for det, eller ha som backup for utenladsturer hvor prepay-abbonementene ikke er så solide. Jeg ønsker bare å få det inn med teskje for sikkerhets skyld: Netcom Easytalk har ingen operatørlås, nei? Altså kan jeg trygt benytte mitt SIM-kortet til mitt eksisterende og billigere abonnement dersom jeg ønsker det? Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ja, det går vel an, skulle forundre meg om det ikke gikk an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå