Gå til innhold

SX1 for 2681 kr (sykt billig)

Anbefalte innlegg

telebutikken.no koster SX1 3119 kr (inkludert frakt). På Lefdal koster samme telefon 3995 kr.

Dette gir en differanse på 876 kr. 50% av dette er 438 kr.

Telebutikken sin pris, minus 438 kr blir da 2681 kr.

Du sitter igjen med den mest funksjonsrike mobilen på det norske markedet, til en pris på knappe 2681 kr. Dette synes iallefall jeg er sykt. For de som ikke har altfor mye penger (sånn at de ikke har råd til å bruke 4-5 tusen) får de likevel den mest funksjonsrike mobilen for drøye to og et halvt tusen kroner.

Bare syntes dette var så billig at jeg ville dele det med dere. Enkel regning.

"7610 er bedre enn SX1" osv er en diskusjon som ikke hører hjemme i denne tråden :)

Are

edit: skulle bare nevne at til gjengjeld er billigste resultat for T630 i prisguiden på 4 kr mer, og det er UTEN frakt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok dyrere i butikken enn på nettet.

såklart for butikkene må jo ha onn mere penger siden de har jo et lokale som de leier, strøm, ansatte osv som må lønnes,

Avanse heter det.

Datating forklarte det mye bedre enn bare bruk av ordet "avanse" ville gjort.

Nettbutikker trenger jo også avanse, you know.

Lenke til kommentar
Lurte faktisk på å gå tilbake til SX1 igjen. Er veldig godt tilbud dette.

Men finner ingen Lefdal i Oslo- området som har den på lager.. :(

Håper bare FW har blitt bedre etter 06 som var den siste jeg hadde på min gamle SX1...

Du merker garantert forskjell på FW12 og FW6.

Det kan jeg personlig garantere :)

Får håpe den kommer på lager snart da, for dette er jo virkelig et røverkjøp. Savner min litt. Jaja..

Lenke til kommentar
Får håpe den kommer på lager snart da, for dette er jo virkelig et røverkjøp. Savner min litt. Jaja..

Med mindre man er veldig ung, eller veldig lite kredittverdig; hvorfor ikke bare kjøpe den med Netcom EasyTalk? Det blir jo enda billigere enn å styre med Lefdal: 1494 (telefon) + 784 (fastavgift og innmelding) + 75 (frakt) = 2356,-

SIM-kortet kan man vel slenge i en skuff om man ikke har bruk for det, eller ha som backup for utenladsturer hvor prepay-abbonementene ikke er så solide.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

SIM-kortet kan man vel slenge i en skuff om man ikke har bruk for det, eller ha som backup for utenladsturer hvor prepay-abbonementene ikke er så solide.

Jeg ønsker bare å få det inn med teskje for sikkerhets skyld: Netcom Easytalk har ingen operatørlås, nei?

Altså kan jeg trygt benytte mitt SIM-kortet til mitt eksisterende og billigere abonnement dersom jeg ønsker det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...