Gå til innhold

Spooky....

Anbefalte innlegg

Når jeg la meg for å sove i går kveld bruker jeg å ha på musikk før jeg sover.. Jeg tukla med kontrollen og kom bort i play knappen og rew knappen samtidig mens kontrollen pekte opp i lufta.. Og da slo Tv-en på seg plutselig! Så så jeg at fjern kontrollen til Tv-en lå på skrivebordet.. Og sånt har skjedd flere ganger og har fått meg til å lure.. Hvordan går det an? Prøvde flere ganger etterpå å skru på Tv-en med kontrollen til cd spilleren uten å lykkes.. Noen ganger har jeg bare ligget i senga og så slår tv-en seg plutselig på og jeg kan sverge på at jeg ikke har kommet bort i fjern kontrollen..

Noen som har opplevd at Tv-en plutselig bare slår seg på av seg selv eller lignende? Hva kan det evt skyldes??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så spooky. En ting som jeg har opplevd et par ganger her i huset er :

Jeg har ei vifte som står på hele tiden. En dag slo jeg den av og dro ut strømkontakten og gikk på skolen. Vi har bikkje i huset så jeg låser rommet mitt. Når jeg kom hjem sto vifta på :dontgetit: Døra mi var fortsatt låst.

En annen ting som har skjedd er at kontakten til klokkeradion til fattern var blitt dratt ut. Den er teknisk umulig å dra ut, med mindre du drar fram dobbelt senga som er i veien.

Så jeg aner ikke hva som har skjedd. Mulig det spøker, hvem vet :S

Lenke til kommentar
Kan være alt fra naboens fjernkontroll til garasjeåpneren.

Mulig det, men nærmeste nabo er 100m unna.. Ingen garasjeport ihvertfall...

Jaja, en logisk forklaring bør det jo være....

Kan jo for alt jeg veit være et spenningshopp på nettet som forårsaker det...

Lenke til kommentar

Noen ganger skrur tv'en seg på rett etter at jeg har skrudd den av her.. Ikke så ofte, men det hender.

Edit:

Jeg venter bare på at det skal komme en jente ut av TVn jeg as.... :p

Drikk solo :roll:

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Samme tanken eg hadde... om det bare er snø på skjermen.. og tven slår seg på gjentatte ganger sjøl om du fysisk går bort og slår den av.. gjerne også etter at du har trekt ut strømmen.... så SPRING mann!! :wow::scared:

Btw. The Ring er den desidert skumleste filmen eg har sett siden Alien da eg var 15.. :D

Lenke til kommentar

Samme tanken eg hadde... om det bare er snø på skjermen.. og tven slår seg på gjentatte ganger sjøl om du fysisk går bort og slår den av.. gjerne også etter at du har trekt ut strømmen.... så SPRING mann!! :wow::scared:

Btw. The Ring er den desidert skumleste filmen eg har sett siden Alien da eg var 15.. :D

Da har ikke du sett Gothika :scared:

Lenke til kommentar

Mulig tv'en din er ødelagt...

Min er litt fucket og den gjør sånn som det hele veien.. plutselig lystrer ikke fjernkontrollen, det går ikke an å slå av tv'en.. det går ikke an å slå den på, blir bare snø, bare svart skjerm, lyden forsvinner osv osv

Irriterende, men ikke spooky heh

Lenke til kommentar
Når jeg la meg for å sove i går kveld bruker jeg å ha på musikk før jeg sover.. Jeg tukla med kontrollen og kom bort i play knappen og rew knappen samtidig mens kontrollen pekte opp i lufta.. Og da slo Tv-en på seg plutselig! Så så jeg at fjern kontrollen til Tv-en lå på skrivebordet.. Og sånt har skjedd flere ganger og har fått meg til å lure.. Hvordan går det an? Prøvde flere ganger etterpå å skru på Tv-en med kontrollen til cd spilleren uten å lykkes.. Noen ganger har jeg bare ligget i senga og så slår tv-en seg plutselig på og jeg kan sverge på at jeg ikke har kommet bort i fjern kontrollen..

Noen som har opplevd at Tv-en plutselig bare slår seg på av seg selv eller lignende? Hva kan det evt skyldes??

Det er vel det at video/dvd/spiller er koblet til en tv som er slik at den starter opp når den får signal, min sony er slik, trykker jeg på play på dvd eller video så slår den seg på.

Det hadde vært litt for ille hvis tven var skrudd av med knappen og så slått seg på

Lenke til kommentar

Hør her - dette kan være tilfeldig. For å ta et eget eksempel, som kanskje ikke akkurat er det samme, men la gå:

Jeg har en prompemaskin. Den utløses når man trykker på en fjernkontroll. Rekkevidden er lang. Må bare fortelle dette, for det er dette som er "TV-en" (prompemaskinen) og "fjernkontrollen" (utløseren). Jeg la prompemaskinen inn i et skap, for vi lagde en film, og hadde tenkt til å utløse den i dèt han satte seg i stolen, mens vi filmet. Jeg gjorde det, og det ble nokså morsomt.

Uansett, jeg glemte å ta denne ut av skapet, og jeg har rom over garasjen vår. Garasjen vår åpnes ved hjelp av en fjernkontroll, den også, og da min mor åpnet garasjen, begynte prompemaskinen å prompe. Jeg ble vettskremt, for jeg hadde kontrollen foran meg, og jeg skjønte ingenting. Så fant jeg ut at den utløses ved forstyrrende signaler i tillegg. Legger jeg mobilen min ved siden av den, og ringer, utløses prompemaskinen.

Kanskje du også har erfart at TV-en er sensitiv for andre signaler. Måtte bare fortelle dette.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Kan være alt fra naboens fjernkontroll til garasjeåpneren.

Men det er mye mer sannsynlig at det er en rastløs bankeånd som er ute etter å drepe ham. Har du våknet full av ektoplasma? Hørt grufulle messe lyder i natten? Har du opplevd at juicen har blitt harsk lenge før den skulle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...