Gå til innhold

nytt kabinett å mekke på.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt kabinett, det må vere stort, (plass til det meste som trengs i en pc)(et x800, amd64, 1 til 2 hder , cdrom)

- så billig kabinett som mulig.

Tanken er at jeg skal mekke på det etter jeg har kjøpt det, og derfor må det vere et som kan mekkes på.

Tanken er at det skall vere svart, med halflife logoen skåret utpå siden(e), og med gult/orange lys og pleksiglass.

Må ha bra nokk strømmforsyning til å drive ein ny pc me et radeon x800 etc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du har listet opp krever i grunn ikke så mye av kabinettet..

X800 kortet krever heller ikke så mye strøm av PSU'n du velger å ha i kabinettet..

Gå på Microplex å se der, du trenger jo i grunn bare et noname kabinett med en farge du kan leve med...

Dersom du skal ha vannkjøling på et senere stadie kan det være greit med litt romslig kabinett... (men når den tid kommer har du helt sikkert mulighet til å bytte kabinett med en kompis slik som jeg gjorde)

Aopen 350W fra Psdata.no (sort å enkelt)

Endret av Niclas
Lenke til kommentar

Er dette et bra kabinett?

Bra nok stømforyning til et x800, kansje et 6800ultra, en p4 2,53ghz, og 1, kansje 2 hder?

Størrelsen var jo heller ikke allverden, jeg tenker på at allt stejet skall inni, kansje en ekstra vifte.

Noen som har dette kabinettet og kan fortelle om deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Er dette et bra kabinett?

Bra nok stømforyning til et x800, kansje et 6800ultra, en p4 2,53ghz, og 1, kansje 2 hder?

Størrelsen var jo heller ikke allverden, jeg tenker på at allt stejet skall inni, kansje en ekstra vifte.

Noen som har dette kabinettet og kan fortelle om deres erfaringer?

Altså... det du nevner høres jo ikke akkurat SÅ krevende ut da :roll: So jeg tror det skal holde i massevis, god nok plass har du også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...