plumbe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 burde legge inn et emne med flash Lenke til kommentar
simenss Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ja, det burde vært et forum for Flash! Endret 21. juni 2004 av simenss Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Eg trur ikkje det er aktuelt med eit eige forum for Flash i dag. Dersom de ønsker å diskutere Flash-utvikling, kan de gjere det enten i Generell/annen programmering eller i Web-design (dersom det er design-relatert). Lenke til kommentar
simenss Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Eg trur ikkje det er aktuelt med eit eige forum for Flash i dag. Dersom de ønsker å diskutere Flash-utvikling, kan de gjere det enten i Generell/annen programmering eller i Web-design (dersom det er design-relatert). Ikke aktuelt? Hvorfor? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det virkar på meg som om det er alt for få som faktisk driv med Flash-utvikling på forumet vårt, i alle fall per idag. Dersom eg ser ei voldsom oppblomstring med trådar, kjem eg sjølvsagt til å støtte opprettelsen av eit Flash-forum. Me hadde tidlegare mange fleire forum her, som me fjerna fordi dei var svært lite brukt, og det vart vanskeligare å finne fram i programmeringsdelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå