fargoth Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jeg trenger et nytt kabinett, det må vere stort, (plass til det meste som trengs i en pc)(et x800, amd64, 1 til 2 hder , cdrom) - så billig kabinett som mulig. Tanken er at jeg skal mekke på det etter jeg har kjøpt det, og derfor må det vere et som kan mekkes på. Tanken er at det skall vere svart, med halflife logoen skåret utpå siden(e), og med gult/orange lys og pleksiglass. Må ha bra nokk strømmforsyning til å drive ein ny pc me et radeon x800 etc.. Endret 11. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) https://prisguiden.no/produkt/4084 Edit: Du bør muligens sette inn et kraftigere power. Endret 11. juni 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 fargoth - er det en grunn til at du lager en ny topic på både case mods og kabinett når det står akkurat det samme i begge?? (en moderator kan evt. stenge en av de.. ) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ja, jeg fant ut at jeg burde ha postet dette i case mods, ikke i kabinetter, så denne ma gjerne slettes av en moderator. -jeg beklager meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå