AJH Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 For en tid tilbake så jeg til min store forskrekkelse at browseren min, IE6.0, var kapret. Startsiden var blitt satt til http://www.newtopsites.com. Jeg har ikke surfa noe snusk, så jeg skjønner ikke hva/hvem som har gjort det. Har prøvd å rense systemet med AdAware 5.71 med siste sig-fila. Fant ikke noe spyware, dessverre... Det som er kjipt er at den har låst seg som startside, går ikke an å endre... Prøvd det meste, Standardmetoden, regedit, ja alt jeg kan komme på... Er det noen av dere som har vært borti dette, evt vet hvordan man kan rette dette opp... Svar mottas med STOR takk... (Ganske lei av å måtte ha den sucky siden som startside) Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Opera 6 er jo ute, er du GAL! Det er ikke startsiden som må vekk, det er browser'en Lenke til kommentar
AJH Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Ja, men det eneste problemet er jo å få vekk IE-dritten... Den kommert sikkert til å forkrøple hele greia hvis jeg legger inn noe nytt... IE kryper jo så dypt inn i Regedit-"skogen" at det er umulig å bli kvitt den, den er jo tom integrert i Windows... Det å installere Opera kødder vel ikke opp systemet? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det fører ikke med seg noen problemer i windoze ved å innstallere Opera... BTW så kan du jo fjerne hele shidden. Last ned 98lite, fra http://www.98lite.net Det var visst ikke .com ihvertfall :wink: [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-04-15 16:52 ] Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 nå støtter vel ike 98lite eller IEradicator XP enda da, så det er ingen løsning for karen.. enda. Men det er ikke noe problem å installere Opera (heh, det skulle vel tatt seg ut). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå