Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva synes dere om den? Jeg synes den er s0ppel, og det er en skam at de får lov til å ødelegge den egentlig så geniale sangen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 For ikke å snakke om Behind Blue Eyes... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Først ødelegger de Behind Blue Eyes () og så voldtar de Wish You Were Here... jaja... Greit at de har lyst til å lage en versjon av Wish You Were Here når de er fans av Pink Floyd, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis det noe jeg aldri vil høre så må det være Limp Bizkit versjonen av den sangen. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Tror jeg holder meg unna å høre den jeg :o Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Limp Biscit har besuldet diverse andre sanger også. Få tak i Pretty Little Ditty - Fra Mothers Milk albumet (Red Hot Chili Peppers) Dere skjønner hva jeg mener når dere hører den... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Blir jævla provosert av at Limp Bizkit slipper under med voldtekt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Synes nå ikke deres versjon av "Behind Blue Eyes" var så verst da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hvem er det som har laget orginalen av Behind Blue Eyes.. (dere for unskylde min utvitenhet) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 The who. Har de rippet wish you were here nå også? Slik som Wycleaf gjorde? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Limp Biscit har besuldet diverse andre sanger også.Få tak i Pretty Little Ditty - Fra Mothers Milk albumet (Red Hot Chili Peppers) Dere skjønner hva jeg mener når dere hører den... Kan ikke være de kara i Dark Town (elns) som hadde den sangen som het Butterfly? De knabba jo hele melodien i allefall på slutten av sangen. Endret 12. juni 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå