mESA Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Star Wars Galaxies er på noen måter samme som d2, bare mer utfyllene. Drepe, få exp osv osv. Men på d2 går det ann og spille singelplayer. Er det mulig for oss som har kjøpt spillet og som da fant ut at vi måtte betale, at det går ann og spille singelplayer? eller sette opp egen server slik at vi/jeg kan spille der uten og betale for og spille online? Noen som vet om dette går ann? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hvis man ser sånn på det er ALLE MMORPG'er Diablo2 med litt ekstra topping. Nei, du kan ikke spille singleplayer. Det finnes ingen tools for vanlige spillere å sette opp egne servere heller, så det kan du glemme. Alt som skjer i spillet oppdateres mot Lucasarts sine spillservere, så det blir komplett umulig å spille uten å være online. Endret 11. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 og uansett om du hadde klart å sette opp en server, så er det litt kjedelig å spille swg med 5 andre, blir liksom ikke helt det samme.... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Testa ut Glaxies gratis 14 dager, og da fant jeg ut at det hadde blitt GAAAAAANSKE kjedlig uten noen andre folk på serveren(har ikke blitt bra da, men om noen vil besøke meg, så er jeg på bria i tatoine) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå