Mikkel194 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hva er galt med diodeløsningen, den fungerer jo perfekt og er enkel, jeg har selv brukt den uten problemer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kjøp ei klokke på Nille eller Europris til 10-20 kroner. Når den er tom for batteri kjøper du ny Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hva er galt med diodeløsningen, den fungerer jo perfekt og er enkel, jeg har selv brukt den uten problemer. den funker sikkert greit, ikke det at jeg kan si noe om det, men lillfire tenker sikekrt på lysende dioder(leds), men man får jo dioder som ikke lyser også.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Får man zenerdioder på 3V? Zenerdioder får man i alle typer slag.... Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg bare lurer på hvorfor i h****** du gidder å modde inn en klokke for så lage ledninger til denne ned til batteriet, du har jo batteri for flere måneder om kanskje ikke år på den allerede? Vil heller tro at det blir stygt å ha ledning fra klokken når du allerede har på... Hvilken klokke er det du har tenkt å ha da digital eller analog? Kompis av meg har klokke på sykkelen sin, vanlig analog klokke, Yamaha TZR.... Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 L78M05UC er en spenningsregulator som gir 5 volt. Trenger ingen kjøleribbe ved så lave belastninger. 5 volt reduseres til 3 volt med 3 dioder i serie på utgangen av regulatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå