FenrisC0de Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg fikk 6 på muntlig eksamen, hadde om naturfag - olje!! Ufattelig vanskelig og kjedelig tema men fikk 6!!! Da er skolen så godt som ferdig!! DIGG FØLELSE!! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 takker, da har jeg 54,5 poeng og søke på til vidregående! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 takker, da har jeg 54,5 poeng og søke på til vidregående! Da kommer du jo inn hvor som helst Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 takker, da har jeg 54,5 poeng og søke på til vidregående! bruker ikke eksamenskarakteren på snittet som man søker med men dog uansett et bra snitt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg fikk 5- på mattetentamen 5/4 i muntlig (KRL) 4+ på engeslktentamen, og 3- på norsktentamen (nynorsk) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bruker ikke eksamenskarakteren på snittet som man søker med men dog uansett et bra snitt Trodde man tok karakteren til eksamen og i standpunkt og las sammen disse og delte på to og la dette inn i snittet som karakteren i matte. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) bruker ikke eksamenskarakteren på snittet som man søker med men dog uansett et bra snitt Trodde man tok karakteren til eksamen og i standpunkt og las sammen disse og delte på to og la dette inn i snittet som karakteren i matte. jeg mener å huske at det stemmer... Gratulerer! Endret 11. juni 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fikk vite på fredag at jeg fikk 6 på mattetentamen for tredje gang på rad Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Fikk vite på fredag at jeg fikk 6 på mattetentamen for tredje gang på rad hehe gratulerer til deg også Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 fikk 6'er på muntlig eksamen ! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Fikk vite på fredag at jeg fikk 6 på mattetentamen for tredje gang på rad hehe gratulerer til deg også Takker!! (Fikk 5+ på både bokmål og nynorsk tentamen i dag ) Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 fikk 6'er på krl eksamen muntlig Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hehe siden alle andre kommer her og oppgir karakterene sine for å få gratulasjoner kan vel jeg også gjøre det: i år fikk jeg 5 femmere og 5 seksere I avgansfagene var det bare 6-ere untatt i fransk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Til dere fleste; Si ifra når dere kommer på VGS.. Ser ikke poenget med karakterer på ungdomsskolen, skal jo null og nix til for å få 5.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Til dere fleste;Si ifra når dere kommer på VGS.. Ser ikke poenget med karakterer på ungdomsskolen, skal jo null og nix til for å få 5.. Jeg slenger meg på den. Har gått på ei linje med høyt inngangssnitt (Medier og Kommuniksjon) i tre år nå, og det eneste jentene på denne linja kan ha gjort på skolen må ha vært å være veldig snille og å smile veldig pent til lærerne, for når en sliter med annengradslikninger etter to måneder med det så er det noe som går tråkt. (Dette er da for ordens skyld VED SIDEN av mediafaga, historia, norsken og engelsken - så ingen kommer med den gamle "noen er ikke skapt for matte"-greia.) Problemet er bare at den smile-greia funker på VGS også. Jaja, nå er jeg ferdig med driten, kom meg da fra det med firere og femmere og en 30 dager i fravær. (= Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Til dere fleste;Si ifra når dere kommer på VGS.. Ser ikke poenget med karakterer på ungdomsskolen, skal jo null og nix til for å få 5.. Jeg går på vgs. St.Olav i Stavanger. Så det så Endret 16. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser ikke poenget med karakterer på ungdomsskolen, skal jo null og nix til for å få 5.. Merket det på fransk-karakterene i år... ALLE gikk ned minst en karakter (med et par unntak da). Mange som fikk 4 og 5, som såvidt stod eller strøk i fransk. Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her i Hordaland spiller det ingen rolle hva slags snitt du har ved inntak til første klasse på vanlig allmenn videregående. De har nemlig som regel at det skal være like mange av hver "karaktergruppe" på hver skole. Altså 1/3 av de med under middels karakterer, 1/3 av de med middels, og 1/3 av de med over middels. Dersom du kan havner på en skole du ikke ønsket å komme på, kan du alltids bytte, men da må du finne en med i samme "karaktergruppe" som deg, så dersom du har et unormalt høyt snitt vil du ha få å kunne bytte skoleplass med. Ganske ironisk. Slik var iallefall regelverket da jeg begynte på VGS i 2002. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå