GeCcO Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Går det bra å bruke vanlige Catalyst drivere på et Mobile Radeon 9700 kort ? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Går fint ved bruk av Patje's mobility modder(Var det ikke det navnet?) Lenke til kommentar
Filla Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Nei, men det finnes modifiserte drivere, designet for mobility kortene, er redd jeg i farten ikke kommer på hva de heter... Mener en link var posta her på forumet om de for ikke så lenge siden. Min personlige anbefaling er dog å bruke OMEGA driverene, som du finner her.. Har brukt disse på alle laptopene mine, med både god stabilitet og ytelse som resultat. edit: Raven kom meg i forkjøpet, HER er de som er modifisert utifra de originale Catalyst. Endret 11. juni 2004 av Filla Lenke til kommentar
TaGert Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Søk etter en tool som heter Dhmodtool1.7.exe. Den fungerer hvertfall fint på min NC8000. Tool'en modder orginal driverne fra ATI slik at de lar seg innstallere. Endret 11. juni 2004 av TaGert Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Mamma og pappa har travelmate 8004 med radeon 9700 128mb.. Men eg veit ikkje om eg tårer å legge inn driver, fordi eg er litt redd å ødelegge systemet på ein måte(og maskina er sann jobbtilbud). Sjølv om eg legger ofte inn drivera til mi eiga maskin. Kva er isofall mest sikkert av å innstallere omega eller den modifiserte driveren? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Har brukt begge, og det er ett fett hvilken en du bruker. Bare husk å bruk Drivercleaner først, for å unngå konflikter. Er vel på driverheaven den, sammen med mobility-modder? Rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Maj.Ziegler Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Prøvde driver til min Acer291LMi....den sa at den ikke kunne legge inn driveren... Var ikke kommet oppdatering til 9700 da...kun opp til 9600Pro... Ziegler Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 La inn Catalyst 4.6 nå med den modde greia, funka supert det. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du må last ned nyeste Mobility modder her http://www.driverheaven.net/patje/ Der er guide og alt, Den støtter 9700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå