Doc_Chronic Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har en Dell inspiron 8600 som jeg vil kjøpe mer minne til. MEN jeg har ikke peiling hva slags minne jeg må kjøpe. Noen som kan "guide" meg? F.eks komplett.no. Passer disse?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119631&cks=PRL Lenke til kommentar
Filla Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Yepp. det var de brikkene jeg fikk når jeg satte inn 512 xtra i min (hvis jeg husker rett ). Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Først ville jeg sjekket hvilket minne som er i fra før, av og til blir det komplikasjoner ved bruk av 2 forskjellige minne brikker. Geil sin ram bruker jeg, de uvikler absolutt ingen varme og så er det kvalitets brikker.. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Først ville jeg sjekket hvilket minne som er i fra før, av og til blir det komplikasjoner ved bruk av 2 forskjellige minne brikker. Geil sin ram bruker jeg, de uvikler absolutt ingen varme og så er det kvalitets brikker.. Hvor selger de det? Lenke til kommentar
Bakvendtland Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sjekk ut mpx.no! De har et minneprogram liggende i menyen sin. I dette er det bare til å fylle detaljene, og den viser deg til Kingston-brikker som passer til din maskin. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sjekk ut mpx.no! De har et minneprogram liggende i menyen sin. I dette er det bare til å fylle detaljene, og den viser deg til Kingston-brikker som passer til din maskin. Kingston er ca 300, kr dyrere for en 512 brikke da.. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Sjekk Dell og du... Kan garantere at de er dyrere, men om du ringer inn til tek.support med problemer får du hvertfall hjelp om du har kun Dell HW! Dvs... om du kommer igjennom da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå