Pilseboben Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) hva er det beste av disse 2? har prøvd vers 4.5 av både standard drivere og Omega, men ikke noe særlig forskjell hverken i 3dmark 01 eller 03 hva er egentlig forskjellen... ble likom ikke klok på det på hjemmesiden til Omega... edit: sikkert vær spurt om dette før, men tar nå sjangsen på å spørre på nytt... : Endret 11. juni 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er ikke den helt store forskjelle, da det er akkurat de samme driverene. Det er helt umulig å gjøre forandringer i kildekoden til driverene, så alt Omega har gjort er å forandre i registry'en, og det kan du også gjøre om du vil. Omega slår bare av og på funksjoner sånn litt her og der og det er ikke noe problem å gjøre det selv. Folk som sier at Omega sine drivere er så fantastisk mye bedre osv, de vet ikke hva de snakker om. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Brukte selv catalyst driverne lenge, men etter ram(2*512 Twinmos) oppgradering fikk jeg delay på tastaturet både i windows og i spill. Testa da mange forskjellige catalyst versoner men ingen hjalp. Etter å ha bytta til driverne fra Omega forsavnt problemet umiddelbart Det er vel ikke de helt store forskjellende på catalyst og omega, men Omega driverne har flere tweake muligheter. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er ikke den helt store forskjelle, da det er akkurat de samme driverene. Det er helt umulig å gjøre forandringer i kildekoden til driverene, så alt Omega har gjort er å forandre i registry'en, og det kan du også gjøre om du vil. Omega slår bare av og på funksjoner sånn litt her og der og det er ikke noe problem å gjøre det selv. Folk som sier at Omega sine drivere er så fantastisk mye bedre osv, de vet ikke hva de snakker om. Altså, omega driverne er bedre for de fleste av oss. Jeg har hatt mange problemer med ATi sine, men Omega sine fungerer alltid. Funskjonaliteten er iallefall mye bedre;) Synes jeg.. Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er det noen som har prøvd disse?? ATI Optimized Driver V1.5 http://www.newgenerationorder.org/NGO14b.exe Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Altså, omega driverne er bedre for de fleste av oss. Jeg har hatt mange problemer med ATi sine, men Omega sine fungerer alltid. Funskjonaliteten er iallefall mye bedre;) Synes jeg.. Det kan være småting som Omega gjør som kan fikse et spesifikt problem ja... men dette kan du med enkle grep også gjøre selv. Jeg sa ikke at Omega ikke gjorde noe, jeg sa bare at han ikke forandrer på selve driveren Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg gikk over fra catalyst til omega 4.5.. Jeg har sletet med fps'en i smoke i cs 1.6 men etter jeg gikk over til omega så har jeg 100fps uansett. Har ikke peiling på hva som kan ha gjort det men jeg vet at det er driverene.. jeg er kjempefornøyd, har ikke merket noe spesiellt i andre spill. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg gikk over fra catalyst til omega 4.5..Jeg har sletet med fps'en i smoke i cs 1.6 men etter jeg gikk over til omega så har jeg 100fps uansett. Har ikke peiling på hva som kan ha gjort det men jeg vet at det er driverene.. jeg er kjempefornøyd, har ikke merket noe spesiellt i andre spill. Kan være at Omega har slått av en funksjon som er på i ATi drivere, fordi han visste om dette problemet. Dermed er det noe som er slått av, men ytelsen går kraftig opp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Folk som sier at Omega sine drivere er så fantastisk mye bedre osv, de vet ikke hva de snakker om. Jeg har heller ikke skjønt hva som er det store her nei. Som du sier, driverne er nøyaktig de samme som de offisielle ATI driverne, eneste forskjellen kan være noen registry tweak. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke hele saken bare blit utgitt som en registry fil? Kanskje fordi noen av tweakene kun kan gjøres under installeringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå