XzErOx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) jeg har bare et lite spørsnål.. jeg har bestilt en router for adsl.. men jeg lurer på om du kan ringe opp internett med alle maskinene i huset.. eller må routeren ha en fast forbindelse med en bestemt maskin for at internetten skal fungere?? hvis noen skjønner hva jeg mener ? Endret 11. juni 2004 av XzErOx Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 en ting er sikkert, denne posten hører hjemme under internet/netverk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når routeren er koblet opp mot internett, er du alltid på nett med alle maskinene. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Routeren kobler seg til modemet med brukernavn og passord. Så setter den somregel opp en DHCP-server, som deler ut unike IPer til alle pcene på nettverket. Routeren kobler seg altså ikke til pcene i det hele tatt... den abre står i LANet og deler ut internett til alle som spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå