MrLee Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg er ute etter erfaringer dere har med følgende HK'er, spesifikt: er det noen som vet noe om noen av kortene nedenfor har problemer med spesielle ram brikker? eks. ECC/Reg DDR brikker... også, er det noe forskjell i ytelse mellom High-end versjonene av kortene, og low end? Utenom alt ekstra stæsjet? Jeg har tenkt å kjøpe nytt HK, med 1 stk. 512MB PC2100 RAM brikke. Ville da ha non ECC/Reg, ettersom disse er billigere, men så sa han typen i butikken at mange HK var følsomme ovenfor RAM brikker... P.S: Jeg skal ikke overklokke...og jeg trenger egentlig ikke RAID og USB 2.0...hvilket bør jeg kjøpe? pris tatt i betrakning.. MSI KT3 ULTRA-ARU Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133,Raid, lyd, ATX, USB2.0 MSI KT3 ULTRA Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133, lyd, ATX, DDR MSI K7T-266 PRO2-RU Hovedkort Socket A VIAKT266A, ATA/100,Raid,lyd, ATX, USB2.0. MSI K7T-266 PRO2 Hovedkort for Socket A VIAKT266A, ATA/100, lyd, ATX, DDR Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Trenger du ikke det ekstra stasjet er det bare å kjøpe den billigere versionene. Noen nevneverdig forskjell er det ikke. Hvis du kjøper KT333 kort er det også greit å kjøpe pc2700 ram.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 jo takk.. men.. jeg er fremdeles usikker på om jeg trenger ECC eller registrert ram eller no. Han typen i databutikken jeg sjekket sa at det var ganske mange HK det var problemer med at ikke tok visse brikker osv. Så jeg ble skikkelig paranoid :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå