Gå til innhold

Er det noen som har erfaringer med...(gjelder HK + RAM..)

MrLee

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter erfaringer dere har med følgende HK'er, spesifikt: er det noen som vet noe om noen av kortene nedenfor har problemer med spesielle ram brikker? eks. ECC/Reg DDR brikker...

også, er det noe forskjell i ytelse mellom High-end versjonene av kortene, og low end? Utenom alt ekstra stæsjet?

Jeg har tenkt å kjøpe nytt HK, med 1 stk. 512MB PC2100 RAM brikke. Ville da ha non ECC/Reg, ettersom disse er billigere, men så sa han typen i butikken at mange HK var følsomme ovenfor RAM brikker...

P.S: Jeg skal ikke overklokke...og jeg trenger egentlig ikke RAID og USB 2.0...hvilket bør jeg kjøpe? pris tatt i betrakning..

MSI KT3 ULTRA-ARU Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133,Raid, lyd, ATX, USB2.0

MSI KT3 ULTRA Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133, lyd, ATX, DDR

MSI K7T-266 PRO2-RU Hovedkort Socket A VIAKT266A, ATA/100,Raid,lyd, ATX, USB2.0.

MSI K7T-266 PRO2 Hovedkort for Socket A VIAKT266A, ATA/100, lyd, ATX, DDR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo takk..

men..

jeg er fremdeles usikker på om jeg trenger ECC eller registrert ram eller no. Han typen i databutikken jeg sjekket sa at det var ganske mange HK det var problemer med at ikke tok visse brikker osv. Så jeg ble skikkelig paranoid :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...