Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har en brukbar maskin jeg skal sette opp som "server" Det er en xp2000+ med 512ddr og 80gig hardisk! Tenkte på og legge inn cc for skal bruke den til blantannet router og brannmur! Men er cc noe serlig om jeg samtidig skal bruke den som filserver, hoste domene, apache/mysql, og diverse andre småting? Jeg har go kjennskap til gentoo for bruker det som workstation men veit att cc har veldig mye bra når det gjelder router og brannmur! Så er cc noe særlig til andre ting en router og brannmur? Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jeg bruker CC boxen min (XP1500+, 512 MB RAM) til både mail, apache, eggdrop, printserver, Samba for det lokale nettverket og MySQL. Funker helt fint. Du burde kanskje ikke kjøre alle disse serverene og brannmur / router på samme maskin, men funker, det gjør det. Jeg bruker i tillegg en gammel Pentium 133 som brannmur (SmoothWall) Endret 11. juni 2004 av Os|r|s Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bytte? Min workstation er en pentium 3 600 mhz med 348 MB ram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå