G4rD Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg er mgs fan og lurer bare på nÅr metal gear solid 3 snake eater kommer til norge?! Lenke til kommentar
jeyjey Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 detkommer ut 16 september i år jeg gleder meg Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er fremdeles ikke fastsatt noen offisiel releasedato til Snake Eater, men ryktene sier November for Japan og USA, og er vi heldige får vi det kanskje i desember her i Norge. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hørte noen rykter fra GameReactor om at det skulle bli sluppet 1 AUGUST i Europa, det er vel sansyneligvis feil? EDIT: Ja, jeg gleder meg også !!! Endret 11. juni 2004 av eQunix Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Vil bare oppklare alle spekulasjoner og misforståelser: Det er ikke bekreftet noen som helst lanseringsdato for Metal Gear Solid 3 i Europa eller Norge enda. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ingen som vet ennå. Forige gang var releasen "2004". ("On your table in 2004") Det virker som den kanskje er blitt forskjøvet litt siden det nå står "Winter 2004" Det virker altså som en Desember utgivelse ikke er umulig. Om dette er for Europa og USA/Japan er usikkert. Men jeg tror at Kojima sikter på en mer global utgivelse enn det som skjedde med MGS2. Ingenting er riktignok bekreftet eller avkreftet, men vi får se. Glede meg gjør jeg uansett. Ny screens btw fra P-MGS 4.0 Endret 11. juni 2004 av Beistet Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vet ikke når det kommer... men det hadde vært kult hvis de bare la det ut på markedet en dag uten forvarsel, så folk kan få skikkelig sjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå