Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Win2k i nettverk etter windowsupdate

Anbefalte innlegg

Heisann, eg er "nettverks ansvarleg" på ei lita bedrift på vestlandet. Vi har lenge teke i bruk fildeling mellom pcane i nettverket, men etter ei windows oppdatering slutta alt å virke... Feilmeldinga eg får opp då er noko slikt som "Serveren er ikke konfigurert for overføringer." Eg sjekka med "net share" kommandoen og fann ut at IPC$ var borte. Eg la til deling av IPC$ med "net share IPC$" dette såg ut til å løyse problemet. Etter eg restarta pcane vart delinga av IPC$ brått borte. Derfor lagde eg meg eit lite sctipt, batchfil:), som skulle ta seg av problemet.

Batchfila såg slik ut

@echo off

sleep 30

net share IPC$

Sleep brukte eg fordi eg fann ut at IPC$ ikkje vart borte før ei lita stund etter at windows boota. Etter eg la inn scriptet såg alt til å fungere. Men der tok eg feil, etter ei lita stund forsvinn IPC$ fra share lista. Slik som det er no må vi kjøyre "net share IPC$" kvar einaste gong vi skal gjere noko, kor lenge det virker varierer. Nokon som har anelse kva som er problemet? Ligg det eit eller anna program som fjerner IPC$? Kan det vere ein eller anna sikkerhetsinstilling i win2k?

Eg trur ikkje det er virus, eg har sjekka med Norton. Eg tipper det er ein bug i ein av dei nye oppdateringane, men eg har ikkje så mykje peiling på win2k, liker best å bale med linux. Kjøyrer ein samba server i nettverket også, den funker som snus :dribble:

- Dagfinn Reiakvam - *håper på svar* ei jævla plage det her :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fekk det til... det var nokke greier i registeret som var borte:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\parameters] "AutoShareServer"=dword:00000001

Men eg må forsatt kjøyre scriptet i starten av windows.. rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...