Opteron Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Her har vi noen av intels måter å vinne på Les og bli imponert Og for å ikke glemme gamle Toms HW humrer ennå av denne siden Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan godt inrømme at jeg er litt pro amd, men sier ikke at de knuser intel på alle områder som visse andre gjør. Det er en påstand som ikke stemmer. Men A 64 slår intel i nesten alt. Tror fortsatt at de ikke er så gode til å for eksempel videoredigere med som intel. AMD ligger bra ann nå, men det er ingen tvil om hvem som er prossesorkjempen. Intel kan knuse amd, men de gjør det ikke grunnet konkuransetilsynet. Synes Påfunnet til amd var morsomt. Men selfølgelig ender tråden opp i hvem som er best. amd vs. intel tråder er kjedelige og mange poster usaklige ting. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Hvilken stein har du ligget under det siste året? Folk uten sans for humor er patetiske, rett og slett patetiske Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Tror du skal sjekke statestiker og slikt, samt skjerpe caps lock skriften din, viste du at det tar 5 ganger så lang tid og lese Caps lock(Versalier) som Num Lock(minuskler)? --------- Ang. reklamen: Dette liker jeg, reklame med god spirit! Jeg håper og tror dette kommer til og bli en mer brukt markedsførings metode i fremtiden, studerer media selv og ser ikke noe så alt for galt i dette, greit at det skal fokuseres litt på kvalitet også, men brukeren får heller ta initativet til og finne ut av sakene litt mer før de kjøper produktet, for jeg tror dette er fremtiden. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Personelig syntes jeg den var morsom og ser at det allerede er ca 3 sider med latter her (blir sikkert flere) Men samtidig er jeg overbevist om at hadde denne spøken vert motsatt vei hadde det vert 3 sider med harme/sinne . Evig sant. Og ingen av de som vanligvis skriker høyest når de kan kritisere Intel har turt å kommentere påstanden din heller. Tvertimot skryter de over dette. Jeg har ingenting imot denne spøken, men jeg har noe imot hyklere.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ro nå ned , her var det en person som skrev med litt store bokstaver, så må alle henge seg på den . Trodde dere koste dere med amd sin spøk nå og klarte å svelge en enkel reaksjon i motsatt retning Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Morsom greie! Har AMD lite å gjøre for tida eller? Er det bekreftet at den er fra AMD i det hele tatt? Visst AMD får like ekstrem varme på sine 90nm CPU'er så ser jeg liten vits i å levere ut denne "førstehjelps" pakken. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ikke når man kjører begge på 32 bit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Men vent litt! Har et kit som jeg skal gi til alle med AMD fra nå av. *VENT* En sånn må man ha i tillegg til sin AMD: Endret 11. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ahh... genialt av AMD! Kunne tenkt meg en sånn pakke selv. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Men vent litt! Har et kit som jeg skal gi til alle med AMD fra nå av. *VENT* En sånn må man ha i tillegg til sin AMD: prescott kjøling Min fungerer fint uten, og det er en AMD XP 2500+@2,3GHz med lufkjøling og vifte på ~7v Jævlig rått gjort av AMD. Endret 11. juni 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men vent litt! Har et kit som jeg skal gi til alle med AMD fra nå av. *VENT* En sånn må man ha i tillegg til sin AMD: tullball Stakkars liten. Ble du provosert? Lenke til kommentar
warillion Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) orginalt! Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! Utviklinga går jo fremover da! Endret 11. juni 2004 av warillion Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvorfor driver alle sammen å rifter opp i AMD's fortid? Det er nuet som gjelder, og AMD er desidert best nå for tiden, på alle måter Enig med eXZire Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Ehh AMD vinner alt av tester!!!!!!!!!!!! Det her går mot en skikkelig AMD vs Intel diskusjon Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! Min Pentium 100mhz er skikkelig treig!! Endret 11. juni 2004 av Same- Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 HAHA! Genialt! utrolig at de tør Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Haha, klarer nesten ikke bestemme meg for hvem som er mest morsom, AMD saken eller utsagnet til aphadt. Men haha, så bra. "Owen mitt" haha Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 AMDZone hadde en fin sluttkommentar i testen av AMDs 'Prescott Survival Kit': http://www.amdzone.com/modules.php?op=modl...artid=31&page=1 "Stay tuned for our review of the Apple PowerMac G5 2.5GHz Survival Kit. It includes a wetsuit, squeegee, special waterproof turtleneck, and a one use disposable time machine to the year 1984." Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hvorfor driver alle sammen å rifter opp i AMD's fortid? Det er nuet som gjelder, og AMD er desidert best nå for tiden, på alle måter Enig med eXZire Nja Intelprosessorn slår da vitterlig A 64 i div ting feks videoredigering . Å det å rippe opp og at nuet gjelder, har dere glemt da P4 kom med 800 mhz da var det urettferdig å sammenligne xp med denne , pussig det var jo også i "nuet" . Men det var da det Endret 11. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå