eXZire Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hihi.. dritphett Take that Intel Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) morsomt, ja. men håper ikke negativ reklame blir den største trenden. sjekk denne tråden, kan være av intresse_ http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=248615 edit_ litt feil fra min side Endret 11. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Haha, det var en god spøk, jeg håper virkelig Intel ikke saksøker AMD. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Njaaa.... Konkurerende firma seg selv skulle ikke sende slike ting da... Minne meg om NIKE vs REBook reklamene Fint pakke Dårlig reklame vel vel... Latterlig Endret 11. juni 2004 av Vaio Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kommer sikkert et saftig injuriesøksmål mot amd nå kan jeg tenke meg. men det var jo utrolig spenstigt gjort Tror ikke dette oppfyller kravene for injuriesøksmål. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Da svarer vel Intel med å sende ut feiebrett og feiekoster til AMD fanatikere med knuste CPU kjerner samt brannslokkningsapparat til AMD fans om har svidd kjernen... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Litt artig at ting har blitt snudd helt rundt nå, før "sendte" jo Intel slikt mot AMD, men nå kan altså AMD spøke med Intels varme cpu`er. Håper inderlig at Intel tar dette som en spøk og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Dette må være månedens Beste ahpadt: Du bør lese de testene om i gjen, begge kommer produsentene kommer likt ut, men med de nye prosessorene til AMD så tar de jo innersvingen på Intel. Og å bruke T-Bird som et argument er det samme som å rive opp et gammelt arr du har på kroppen. Endret 11. juni 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Nei ? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Du trenger en Prescott survival kit! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Noen som ikke helt ser det morsome i det Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Intel fan ser jeg..... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Synes også at AMD skal trå litt forsiktig, riktignok et morsomt påfunn. Men det er nettopp denne type "stunt" som kan skremme større kunder bort(se hva de gjør med egne konkurrenter, hva hvis...), det går litt på seriøsitet og at det i utgangspunktet er en oppfatning at man skal behandle konkurrenter med respekt. En ting er å kommentere teknologi negativt, en annen ting er å gå løst på denne måten. Muligens de kan tjene noen hjemmebyggerkunder på dette, men igjen; det er ikke dem de tjener penger på. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Noen som trenger å redde prescotten sin? Se her... Endret 11. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Haha så artig Men AMD er ikke akkurat de som bør komme med denne kritikken, deres tidligere CPU'er var ikke akkurat kalde hvis du skjønner Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Der tar du skammelig feil, hvis du ikke har vært inne på en pro-intel side. I de fleste tester vinner faktisk AMD 64, forruten som regel på LAME MP3 encoding. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Er det mulig, AMD er såpass usikker på seg selv at de må ty til skittkasting. Ja ja, synd at det kommer til å gå så dårlig med AMD, som er konge i en gammel verden. Fatter ikke helt at det nå selges flere bærbaremaskiner en desktoper. Og Intel KNUSER AMD der. Men men dette er nesten som et trøstemål til AMD, det er liksom at et lag tror de vinner kampen grunnet at de fikk det siste målet selv om de ligger under 10-0. Synes dette kunne AMD ha spart seg for, og de har ikke engang begynt på 90nm produksjon, de kommer til å bite seg selv i ræva om 10uker. Fatter ikke at det er så mange som nyter at Intel har noen få barne problemer med en CPU. Og hvis jeg ikke tar helt feil så er den kraftigste (klokkete) desktop CPUen i denne verden her en P4EE. Endret 11. juni 2004 av Macfan Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Så feil så feil... Endret 11. juni 2004 av LilleG Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hahaha, utrolig bra, elsker når folk/bedrifter gjør slikt, viser at dem har sans for humor. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN! FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER! Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna Du trenger en Prescott survival kit! Ja all varmen som cpu'en hans generer gjør han hissig! Eller kanskje han tok på kjernen uten grillvotter hvem vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå