South_Bridge Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hei, har et gammelt hovedkort her. Og trenger å oppdatere det. Jeg har BIOS update på floppy, men lurer på hvor jeg gjør det. Siden jeg ikke kan gjøre det under windows ^^ -Lars Endret 11. juni 2004 av South_Bridge Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Litt informasjon om hovedkortet hadde vel ikke skadet. Instrukser finner du sikkert på hjemmesiden til produsenten, hvis det ikke er en førkrigsmodell du sitter med da... Er det ikke noe readme eller noe sånt på disketten? Er det en bootdisk? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 hehe, sry for det. Sitter med et gammelt Aopen AX6BC med en Celeron CPU jeg tenkte jeg skulle instalere en nyere windows på en 98. floppyen er bare noe som jeg har lasta ned og pakka ut til floppyen. Var innom siden til Aopen, men der var det ikke så mye info om saken. Så er det noen av dere som vet hvordan jeg skal gjøre det? -lars Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis du føler et snev av usikkerhet så la vær! Går det galt så er det ingen vei tilbake, skjermen forblir svart, samme hva du gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå